pc valt uit na paar minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mien47

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
hallo ik zit hier met een probleem en ik kom er alleen niet uit vandaar dat ik hier hulp zoek:)

mijn pc valt steeds uit hij doet het ongeveer een min of 5 en valt dan weer uit ...als ik dan gelijk weer probeer op testarten weigert hij dienst maar na een paar uren doet hij het gewoon weer een min of 5 om daarna weer spontaan uit tevallen ik vraag me af of de voeding kapot is maar misschien denk ik als leek wel helemaal verkeerd:rolleyes: wie helpt mij endje op weg .........

Draait het ventilatortje op je processor nog vrolijk rond? Of is het daar misschien wat stoffig?.......

ventilator draait vrolijk in het rond maar idd wel een beetje stoffig. ben vergeten tevermelden dat voordat de pc de eerste keer spontaan uitviel, eerst de monitor de pijp aan maarten gaf weet niet of dat er wat mee temaken heeft ik ging er vanuit dat monitor gewoon kaduuk was omdat beeldscherm vaak flikkerde.....nog geen 10 min later viel pc ook uit.

Zou kunnen dat je videokaart naar de digitale jachtvelden is, misschien heb je nog een andere videokaart zodat je het een en ander kan uitsluiten.

Groeten Oossie

als vidiokaart kaduuk is valt pc dan spontaan uit??? maar idd als ik andere monitor aan sluit dan heb ik idd geen beeld :(

Ja, als de videokaart stuk is, kan dit problemen geven in je pc.
Zorg er in ieder geval voor dat je een monitor niet wisselt op een draaiende pc. Dat vinden ze niet lekker.

helpt het als ik vertel dat beeld laatste tijd af en toe verkleurde...lag dat aan monitor of aan videokaart wat denken jullie.....

Gezien het beeld wat je nu geeft, vermoed ik dat je videokaart de geest gegeven heeft.

Groeten Oossie

oke eerst maar bedankt ik ga morgen een andere videokaart proberen ik laat jullie wel weten of het is gelukt :D

hallo, zoals beloofd zou ik ff melden wat het nu precies was en idd zoals ik al vermoede was de voeding kapot,en gelukkig is er met videokaart niks aan de hand:D nogmaals bedankt voor jullie hulp en advies tot een volgend keer maar weer :thumb:

Mooi dat het is opgelost:thumb: Veel plezier weer met je pc.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan