PC Valt uit onder downloaden torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwaksmak

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2004
ik download de torrents altijd met azureus maar elke keer als ik wat downloadde herstartte de pc zo in eens.

dus dacht ik probeer een ander proggie. nu heb ik btlite maar daar speelt zicht hetzelfde verhaal af.

nou denk ik zelf dat het aan de hardware ligt maar ik weet bij god nie waar ik moet zoeken aangezien ik alles goed bij houd.

hieronder mijn specs:

Mobo: Asus A7N8X-X
Proc: AMD 2400+ XP
Video: Asus V9999GT
500 Watt Voeding

Ik heb een draadloos netwerk waarbij in azureus altijd werd aangegeven dat er een NAT-fout was maar dnek zelf niet dat dat de reden is dat ie zo uit valt.

zet in elk geval dit ff uit:

Rechtermuisknop op "deze computer"
Optie "eigenschappen"
tabblad "advanced" (kweet ff niet wat dit in het nederlands is)
En dan bij "start en herstel" op instellingen drukken.
Hier een vinkje weghalen bij "automatisch herstarten"

Nu krijg je bij de crash tenminste een blauw scherm met een foutmelding. Ik vind dit wel een gek probleem.

Heb je niet gekozen voor een download-folder op een cd-rom ofzo? (waar de pc dus na t downloaden niet op kan schrijven..)

nee hij slaat de download gewoon op de hdd op.

heb het nu trouwens ook als ik need for speed underground 2 speel. ik dnek dat dat komt omdat ik laatst mn videokaart heb vervangen. moest ik NFSU2 opnieuw installeren nadat ik de videokaart had veranderd?

(ben van een FX5200 naar een V9999GT gegaan)

ja heb vinkje weggehaald ma nu maakt ie helemaal geen verbinding meer met een download.

snap er nix meer van

heb het nu weer gehad

deze keer valt ie uit en krijg ik een blauw scherm te zien waarin staat dat het aan de hard of software ligt. volgens mij is het hetzelfde scherm die meerdere mensen hebben gezien toen ze SP2 hebben geinstalleerd.
kan het dus ook aan sp2 liggen? en wat is hier aan te doen behalve deinstalleren of wachten op fatsoenlijke updates?
hij doet dit trouwens alleen maar als ik torrents download.
heb het probleem al wel een tijdje maar moest toch een nieuwe hdd hebben maar heb deze er in zitten nu en heb alles dus opnieuw geinstalleerd maar heb het probleem nog steeds:(

begin er een beetje simpel van te worden...

hellup aub...:confused:

bedoel je de code met al die getallen en zo?

dan zal ik em de volgende keer ff opschrijven

niet volledig, maar wel een deel van die code (je kan zelf wel inschatten wat er enigzins belangrijk uitziet)

Je kan ook in je logboek gaan zoeken of je daar je foutmelding kan vinden.

hoe kom ik in mn logboek?

sorry dit is een btje nieuw voor me die foutmeldingen...:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan