PC valt uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door marsmannetje

:p ja dan wordt t lastig.
Veilige modus werkt ook niet?

Ylias, morgen zal ik ff op een nederlandse Wxp versie kijken hoe je de logfiles kan vinden (en dan schrijf ik t direct op, want de vraag komt vaker :))

Ok,

Alvast bedankt.

hey wizards

Heb exact herzelfde probleem! krijg d epc ook niet meer aan, moet eerst de stroomkabel zo'n 30 x in en uit de pc halen. Pas dan als ik geluk heb doet ie het weer
Krijg dan ook de vervelende melding "overclocking failed"terwijl ik niks aan overcloking had gedaan.

Er schijnt ook niemand iets van dit probleem af te weten

Ik denk dat ik mijn oc maar uut het raam gooi

OOK GEEN STRESS MEER@@@

succ3s

Geplaatst door biker28
hey wizards

Heb exact herzelfde probleem! krijg d epc ook niet meer aan, moet eerst de stroomkabel zo'n 30 x in en uit de pc halen. Pas dan als ik geluk heb doet ie het weer
Krijg dan ook de vervelende melding "overclocking failed"terwijl ik niks aan overcloking had gedaan.

Er schijnt ook niemand iets van dit probleem af te weten

Ik denk dat ik mijn oc maar uut het raam gooi

OOK GEEN STRESS MEER@@@

succ3s

Bij mij was het de voeding. Dit is ook in de meeste gevallen zo, denk ik. Door de defecte voeding ging ook mijn processor gek doen, gebruikte opeens de helft van zijn snelheid. Nieuwe voeding erin, ging alles weer goed.

Probleem klinkt bekend had ik ook werkte zo'n 3 voedingen per jaar er in. dan druk je hem aan doet i het 30 sec, en dan valt i weer uit tijdje wachten stekker opnieuw erin en daarna weer zelfde verhaal.
Ik denk dat het de voeding is.

Wat een ***pc. Doordat ik een nieuwe voeding heb geplaatst dacht ik dat het probleem, van het ineens uitschakelen van de pc, is opgelost. Niet dus, en nu begint ie weer. Het probleem was ook de voeding, de oude werkt ook niet in een andere pc. Daarom snap ik helemaal niet waarom die weer kuren vertoont. Bij het opstarten van de pc schakelt de pc zichzelf uit na een paar seconden (met die andere voeding deed ie helemaal niets meer). Bij de 2de keer opstarten gaat alles goed, maar het probleem wordt steeds erger denk ik. Wat kan ik nog meer doen? Behalve die pc weggooien.

P4, 2,6 Ghz
512 Mb Ram
Abit Ic7 Moederbord
Win xp

Is het probleem nu opgelost :confused:

Zo nee, (mss rare vraag :)) zit er een aarding aan je voedingskabel ???

Bij mijn oude pc zorgde dat voor een restspannig, zodat de pc soms niet of heeeel langzaam opstarte....

wrs werkt zijn pc helemaal neit meer want hij geeft geen antwoord:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan