PC valt uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je een andere kabels geprobeerd???
BV de kabel die in je pc gestoken zit.
Zoals je het probleem beschrijft zit er volgens mij een breuk in de kabel of zit er een draadje niet goed.
Waarschijnlijk hebben ze in de winkel jou pc uitgetest met een kabeltje van hun zelf
Dit gebeurt denk ik in de meeste winkels zo (werkt makelijker)

Beast

Ja beast . ik heb de pc kabel van een andere pc omgeruilt,
dacht ff dat het net als jij daar aan lag , maar na een tijdje de de screensaver van me pc uit geprobeerd , na een kwartier sloeg hij gewoon weer uit :mad:

Ik denk dat ik (lees kennis van mij) hetzelfde probleem heb .
Een maat belde dat computer uitviel als internet explorer opgestart werd .
Dacht dat er een virus of spyware op zat .
Eerst vanalles proberen weg te halen.
Daarna besloten om win98 se erop te zetten (schoon)
Tijdens installatie ging alles goed .
Windows staat erop , valt uit .
Na meerdere herstarts verschillende hardware eruit gehaald en gewisseld , waaronder geheugen , dvd en hard disk .
Geen resultaat ......
Ik snap er niet veel meer van .

Vandaag gaat de pc terug naar mycom ,
zit alleen te denken of ik de pc via de deur of het raam naar binne brengd :mad:
Jullie horen het wel ;)

Laatst bewerkt:
Nu echt opgelost

Hoi Hoi allemaal :D

Ik zou nog iets laten horen van me Pc Uitval probleem.
Ik ben dus terug gegaan naar mycom , had van te voren een lijstje gemaakt met welke progjes mijn pc ruzie had en spontaan uitsloeg .
Bij sommigen progjes viel mijn pc , dan wel en dan weer niet uit , vandaar dat het voor mycom ook moeilijk was te achterhalen wat het probleem zou zijn .
maar nu had ik een screensaver (goldfish ) die ik na 1 minuut zonder de pc aan te raken , aan liet slaan , en daarbij sloeg de pc op zeker ,na 1 kwartier uit , dus nu had ik een progje met bewijs;) ,dat me pc uitsloeg , dus ik kon het daar ter plekken laten zien wat er gebeurde met de screensaver , en vertelde dat het dus ook met die anderen progjes gebeurde ,
vandaag me pc terug gehaald .
Het probleem was het MOEDERBORD dat niet in orden was .
gamemaster111 had het dus daar ook al over, maar ja , je schijnt toch tegenwoordig met een beetje bewijs moeten komen :rolleyes:
Mycom heeft een nieuw moederbord geplaatst .
was garantie , prima service van mycom :love:
Jullie allemaal nog bedankt voor jullie reactie en medeleven :thumb:

perfect vergeet dan niet de status op gelost aan te, vinken :thumb:

Ik heb precies hetzelfde

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Mijn foutmeldingen zijn :

fdcent.sys
win32k.sys
nv4_mini.sys
dc21x4.sys
Irql_not_less_or_equal

en nog meerdere maar dan alleen een bijv. xxxxx.xxxxx.xxxxx.xxxxx code

Op elk willekeurig moment gebeurd dit,zelfs met opnieuw installeren van windows.
Ik het alle eerder beschreven stappen ook al ondernomen maar heb alleen pas ram geheugen getest.
Ik denk ook dat het bij mij wel eens aan het moederbord kon liggen (asus A7S333).
Heeft iemand misschien iets aan deze foutcodes?
In veiligmodus gebeurd het zelden, maar dat is ook niet werkbaar.

zelfde maar nieuw moederbord werkt niet

ik heb hetzelfde probleem, 2 x opgestuurd naar fabrikant, beide keren een nieuw moederboard ingezet en nog steeds zelfde probleem. fabrieksinstellingen teruggezet, leek het te doen, maar daarna nog steeds problemen. iemand nog een tip voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan