PC valt uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter LucD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LucD

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Ik heb sinds een tijdje een raar probleem. Ik heb zelf veel kennis van PCs maar dit heb ik nog niet echt meegemaakt. Onder het gamen wilt de PC nog wel eens uitvallen of de monitor een "Geen Signaal" melding geven... Ik kan al een stúk langer door gamen als ik mijn 2 externe HDDs uitschakel....

Het probleem is volgens mij op komen dagen vanaf de dag dat ik een nieuwe voeding gekocht heb. Een 450W PSU van Antec. Ik weet niet meer precies waar ik deze gekocht heb, maar hij leek me prima in orde. Zou het misschien mogelijk kunnen zijn dat mijn PC telkens uitvalt omdat ik van die 20pin to 24pin (of andersom) connectors gebruik?

EDIT: Het is géén hitte probleem omdat ik eergisteren nog elk onderdeel helemaal uit de stof gehaald heb. Er zat geen tot heel weinig stof in de kast.

Laatst bewerkt:
lijkt wel op een typisch voeding probleem ja is 450 watt genoeg voor je systeem denk je? en zo'n convector vreet stroom ja kan je beter hem gewoon zo er in doen zonder convector. is volgens mij beter zeker als je zulke problemen krijg.

maar zet anders eens een globaal lijstje neer van wat je zoal in je pc heb en wat mogelijk veel verbruikt. en die exteren HD heeft die een eigen stroom aansluiting?

Welkom op Helpmij. :)
Je vraag is verplaatst naar een geschiktere sectie.

lijkt wel op een typisch voeding probleem ja is 450 watt genoeg voor je systeem denk je? en zo'n convector vreet stroom ja kan je beter hem gewoon zo er in doen zonder convector. is volgens mij beter zeker als je zulke problemen krijg.

maar zet anders eens een globaal lijstje neer van wat je zoal in je pc heb en wat mogelijk veel verbruikt. en die exteren HD heeft die een eigen stroom aansluiting?

Ja, die externe HD heeft een eigen stroom aansluiting, dat hebben ze beide trouwens..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan