Pc valt uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

K-Tedious

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Besturingssysteem
W10
me computer viel oppeens uit... heel raar alsof iemand de stekker uittrok!

en toen ik de pc wou aandoen ging die na 4 seconden weer uit... naa een minuut of 2 deed ik he mweer aan en het lukte weer!

hoe kan dat ?!?!

( ik heb een virusscanner Mc Affee, dus een virus zou het haast niet zijn )

oke... ik had 1 cooller aangesloten... nu heb ik de 2e ook gedaan zou het nu werken ?

Ik heb je titel even aangepast. volgende keer graag zelf een goede titel verzinnen.

Heb een redelijk identiek probleem gehad. Bij het aanzetten van de PC viel deze na een seconde of 2 uit. Systeem moest volledig "dood" gemaakt worden (lees: stroom eraf) voordat deze weer wilde starten. Dit gebeurde soms wel 20 keer (niet overdreven) op een rij. Frustratie alom, heb toen maar besloten de voeding te vervangen wat het probleem opgelost heeft.

Heb echter nooit gehad dat de pc in Windows uitviel. Ook maar even de temperatuur controleren dus. SiSoft Sandra is gratis te downloaden van http://www.guru3d.com/. Hiermee kan je je systeem stressen waarbij automatisch de temperatuur in de gaten wordt gehouden. Misschien kun je dat eens proberen.

Blijft dit zich voor doen zonder hoge temperaturen, denk ik dat het je voeding is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan