dj technics
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 sep 2007
he een tijdje geleden kwam dit in mijn mailbox terecht van iemand die mij e-mail adres op het forum had gevonden, maaar verder nog nooit het forum had gebreukt.
ik heb hem al terug gemaild dat ik denk dat zijn voeding het laat afweten en dat ik het bericht op het forum zou posten
waarschijnlijk zijn er nog meerdere oorzaken en kunnen julie hem verder helpen
bedankt
dj technics
Het bericht is als volgt:
Beste dj technics.
Hierbij zou ik graag een vraag willen stellen (weet niet of ik hier goed ben , ben er nl. voor de eerste keer)
Mijn pc valt op de raarste momenten helemaal uit...kan hem dan ook niet via de knop aan de voorkant weer aanzetten.
Nee ik moet hem van de stroom halen of de schakelaar die aan de achterkant zit uitzetten...en hem zeker een kwartier met rust laten.
Dit gebeurt soms wel 4 á 5x per dag...ook als ik helemaal niets aan het doen bent, als hij dus in de stand by staat , of als ik ergens iets aan het doen bent dan valt hij ook gewoon weg.
Moet er wel bij zeggen dat niet alleen het beeldscherm wegvalt ,maar dat de hele computer uit gaat.
Kunt u mij aub met dit probleem helpen.
Vriendelijke groet ...Joke Fraterman
ik heb hem al terug gemaild dat ik denk dat zijn voeding het laat afweten en dat ik het bericht op het forum zou posten
waarschijnlijk zijn er nog meerdere oorzaken en kunnen julie hem verder helpen
bedankt
dj technics