Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Apparaatbeheer geeft geen uitroeptekens en/of cirkels.Apparaatbeheer geeft uitroeptekens en / of cirkels met kruizen erin?
Sinds wanneer heb je het?
Is het een nieuwe computer? Heb je iets proberen te updaten? Valt ie constant uit, of alleen af en toe?
In het geval van 'Nee - nee en af en toe' : Kijk eens of er veel stof in de computer zit. Dan zou het een temperatuursprobleem kunnen zijn.
- Start op in veilige modus
- druk de toetscombinatie: ''windows-toets'' + ''R'' in.
- type in het venster dat opent: ''msconfig''
- ga naar het tablad ''Opstarten''
- kijk of daar rare/onbekende software tussen staat en vink deze uit.
Dan is dit in ieder geval uitgesloten.
Gulf
Apparaatbeheer geeft geen uitroeptekens en/of cirkels.
Niet gezien, sorry. In dat geval ga ik mee met marmannetje v.w.b. de meest voor de hand liggende oorzaak. (warmte)
Al is een half jaar wel érg snel, dan moet TS roken, een harde vloer hebben, honden, katten en parkieten houden én daarnaast nooit stofzuigen.
Dank je wel, ga ik zo snel mogelijk doen en houd je op de hoogte.kijk eens bij logboeken of daar ook fouten tussen staan, kun je vinden bij start, configuratiescherm, systeembeheerder, logboeken. dan moet je even kijken bij systeem en applicaties of daar ook rode kruisjes staan, zo ja welke?
Delta Hawk
Hoi Gulf ook dit ga ik nog proberen. Dank je wel. I let you know.http://www.alcpu.com/CoreTemp/
hiermee kun je je temperatuur checken mocht hij nog opstarten, weten wij ook meteen of hij te warm word.
succes
Gulf
In het bios de temperaturen checken kan ook en levert veelal een nét even betrouwbaarder resultaat op dan met software van derden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.