PC valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

driesdep

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2008
ik heb vandaag mijn pc geformateerd (terug in zijn begin geplaatst via het onderhoudscentrum/herstel/geavanceerde herstelmethode/fabrieksinstellingen van uw computer herstellen)

Na dit gedaan te hebben, valt mijn pc om de 5 minuten uit, en herstart hij opnieuw...

Weet iemand daarmee raad ?

Alvast bedankt !

Hoi,
je zal wat meer info moeten geven. Merk/type pc enz.
Helpmij heeft ons nog niet uitgerust met glazen bollen :D

jah sorry ))

Packerd bell
Processor intel Core (TM) i5 M430 2,27Ghz
4 GB RAM
64 bitsysteem

Ik heb via core temp de temperatuur gemeten van de processor,
maar daaraan ligt het alvat niet (denk ik toch)

Core #0 = 42 graden
Core #1 = 41 graden

Normaal gesproken is windows 7 installeren een fluitje van een cent. Volg alles wat je moet doen en gaan. Dus ik denk dat jou probleem ergens anders zit. Hoe zit het met je voeding en temperatuur. Krijg je nog meer meldingen. Bijvoorbeeld piepjes of zo. Heb je iets meer.

Maar kijk hier eerst een even. Je sprak over formatteren, wat heb je gedaan.

Lees hier meer over FAT32 en NTFS. Is daarmee iets foutgegaan.

http://www.schoonepc.nl/instal/format.html

ik heb gewoon gevolgd wat ik in mijn eerste tekst heb geschreven tussen haakjes ...

Voordat ik die formateerde, heb ik nog nooit problemen gehad in die aard ...
De temperaturen van mijn processors zijn hierboven )

Ik krijg geen piepjes nog niets, die valt stil terwijl hij soms aan het werken is .
Ik was onlangs zelfs nog een prog. aan het installeren terwijl hij uitviel.
Ik kon het programma niet meer herinstalleren nog wissen.
Ik heb het er moeten uithalen via het register !!

Laatst bewerkt:
Ga naar geavanceerde systeeminstellingen en haal het vinkje weg bij "de computer automatisch herstarten" o.i.d.
(Windowstoets + Pause/breaktoets>geavanceerde systeeminstellingen>opstart- en herstelinstellingen>instellingen).
Nou herstart hij niet meer automatisch en blijft, als het goed is, een blauw scherm met foutcodes staan.
Zet die in je volgend bericht of maak er een foto van en zet die als bijlage in je bericht.

Laatst bewerkt:
ok bedankt, dit heb ik alvast gedaan )
Nu eens zien welke fouten hij mij voorschenkt )

geen fouten potverdorie : Een totaal zwart scherm is het !
En ik hoor dan ook geen processor meer draaien ...

Laatst bewerkt:
Processors draaien niet, hoogstens de fan. ;)
Welke problemen waren er die je deden besluiten om je pc naar fabrieksinstellingen terug te zetten?

Laatst bewerkt:
ik had een programma gedownload die ik moest registreren, maar doordat ik het niet goed had geinstalleerd weigerde
hij te registreren, zelfs toen ik het verwijderd had en opnieuw had geinstalleerd.

Maar vroeger had ik ook een vreemde fout. De computer zag niet dat ik administrator was , hoewel ik wel de administrator was ...

heel vreemd ...
:-)

Zou ik in dit geval wel doen. Als je de pc herstelt naar fabrieksinstellingen zou hij normaal gesproken dit gedrag niet moeten vertonen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan