Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een tijdje geleden had ik dit : http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_screen_of_death
ik krijg niks meer aan de praat zelfs niet in veilige modus etc me laatste optie was het opnieuw installeren van windows :shocked: ik had ook iets geprobeerd met een dvd speler maar het is al een hele tijd terug ik kan het me niet meer zo goed herrineren sorry![]()
Heb jij na het opneiuw installeren van Vista ook al je drivers opnieuw geplaatst? De foutmelding geeft namelijk aan dat er iets niet in odre is met je drivers.
Kijk eens in apparaatbeheer of daar vraagtekens in voorkomen.
Zo ja, dan naar de site van de fabrikant gaan en daar je drivers downloaden. Altijd beginnen met de chipset driver en dan eerst opnieuw opstarten! Of als je een driver cd hebt, de drivers vanaf daar installeren.
Heb jij na het opnieuw installeren van Vista ook al je drivers opnieuw geplaatst?
Je andere drivers zijn wel geinstalleerd dus? Dit heb je zelf gedaan? Chipset drivers ook?
wat is chipset?
heb verder niets gedaan, omdat ik verder niets heb
Heb je een merk pc? Zo ja plaats dan hier het merk en typenummer.
Samengestelde pc, merk en type van je moederboard noemen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.