denickmans
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2002
hey,
men pc valt de laatste tijd zonder reden plots uit(en wordt dan herstart) en ik heb alles al gecheckt:
de temp van men processor is op zen heetst is een graad of 55, dus daar ligt het niet aan, ik heb genoeg geheugen 256DDRam PC 2700, swapgeheugen is groot genoeg, alle draden hangen goed vast,...
Het is op de meest onverwachte momenten als de pc juist opstaat, of na uren.Ik heb wel het idee dat het meestal is als er een zware bewerking gebeurd(spel, video montage)al is dit dan weer niet altijd waar.Hij is daarnet 3X achter elkaar uitgevallen.
Weet iemand miss de reden en/of een oplossing voor mijn probleem?
Voor de rest is mijn configuratie de volgende:
MSI KT3 Ultra 2-R
AMD Athlon XP 1800+
256 Mb DDR-Ram PC2700
Global WIN TAK58
Maxtor 40 Gb - 7200rpm
In ieder geval alvast bedankt!
men pc valt de laatste tijd zonder reden plots uit(en wordt dan herstart) en ik heb alles al gecheckt:
de temp van men processor is op zen heetst is een graad of 55, dus daar ligt het niet aan, ik heb genoeg geheugen 256DDRam PC 2700, swapgeheugen is groot genoeg, alle draden hangen goed vast,...
Het is op de meest onverwachte momenten als de pc juist opstaat, of na uren.Ik heb wel het idee dat het meestal is als er een zware bewerking gebeurd(spel, video montage)al is dit dan weer niet altijd waar.Hij is daarnet 3X achter elkaar uitgevallen.
Weet iemand miss de reden en/of een oplossing voor mijn probleem?
Voor de rest is mijn configuratie de volgende:
MSI KT3 Ultra 2-R
AMD Athlon XP 1800+
256 Mb DDR-Ram PC2700
Global WIN TAK58
Maxtor 40 Gb - 7200rpm
In ieder geval alvast bedankt!