pc vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter joy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joy

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2001
Hallo ik heb me pc na imesh kazaa lite heb ik hem opnieuw geinstaleerd maar nu heb ik een volgend probleem .Wat ik download maakt niet uit wat na het instaleren van de software loopt de hele pc vast hoe komt dit wat kan ik er aan doen?
Ik heb windows me.
gr joy

Gescand op Spyware en virussen?
Welke van de twee heb je geinstalleert?
Kazaa of Imesh?
Heb je daarvan wel de "lite" versie geinstalleert?
Kazaa staat er om bekent dat er heel veel rotzooi/virussen circuleren.

Hier kan je online op virussen laten scannen.
www.housecall.nl
of hier;
http://security.symantec.com/sscv6/home.asp?j=1&langid=ie&venid=sym&plfid=22&pkj=BKJOKMFIDPMSVOJRESL

Laat de pc op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

hallo

Nou ik heb alleen msn messenger gedownload en een antivirus maar na msn liep het zaakje al vast denk niet dat ik er iets anders heb opstaan want ik heb tot nu toee verder niks gedownload.
Wat is er aan de hand?
virussen en spyware zittenm er niet op zou ook niet weten waar het vandaan zou moeten komen want ik ben alleen op msn en op deze site geweest.
Gr joy:(

Spyware kan je al heel snel krijgen.
Heb je soms MSN plus gedownload?
Plaats voor de zekerheid ff een Hijack this log in de link die ik eerder plaatste.

he he

Nou ik heb het allemaal geprobeert maar geen resultaat ja resultaat het is er alleen maar erger op geworden.Ik heb me pc alweer opnieuw moeten instaleren dus alles eraf .Ik denk dat er wat anders aan de hand is maar wat?
gr ryan

Je hebt volgens mij ook geen log geplaatst?
Dat had je mischien een hoop ellende kunnen besparen.
Wat is er nu mis dan?

uh

Nou ik kon helemaal niks doen dus heb ik hem opnieuw geinstaleerd en goed hij deed het weer maar zo gauw ik download gaat het mis bv windows update.Alles gaat goed tot hij opnieuw moet opstarten als dat gebeurt is kan ik niks meer alles blijft hangen pc gaat rattelen en er worden zoveel pagina,s van zoeken open gemaakt.
Het maakt niet uit wat ik download het instaleren en dan opstarten is fataal.
wat kan ik verder nog doen ?
groetjes joy

Plaats toch ff een log in de genoemde topic.
Volgens mij is er meer aan de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan