pc vastgelopen vraagt naar xp opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shathe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2010
Beste,

Ik heb een vraagje vandaar dat ik me net heb aangemeld bij dit forum
Gisteren wilde ik mijn pc opstarten en hij wilde niet doorstarten,
nu heb ik er een cd met de software ingestopt en wil hij dur xp opnieuw installeren.
Nu is dat nog geen probleem maar er staan nog heel veel foto's op de harde schijf,
weet iemand hoe ik nu nog de foto's e.d. kan redde?

Alvast bedankt

Beste,

Ik heb een vraagje vandaar dat ik me net heb aangemeld bij dit forum
Gisteren wilde ik mijn pc opstarten en hij wilde niet doorstarten,
nu heb ik er een cd met de software ingestopt en wil hij dur xp opnieuw installeren.
Nu is dat nog geen probleem maar er staan nog heel veel foto's op de harde schijf,
weet iemand hoe ik nu nog de foto's e.d. kan redde?

Alvast bedankt

Welkom op Helpmij.nl

Je zou de hardeschijf in slave-modus aan een andere computer kunnen verbinden, back-uppen en een windows her installatie uitvoeren.

bij mij maakt hij bij de installatie een nieuw map aan: "Windows.old" hier staat ALLES van m'n vorige besturingssysteem in, maar ik weet niet of hij dit ook bij jou zal doen.

Welkom op Helpmij.nl

Je zou de hardeschijf in slave-modus aan een andere computer kunnen verbinden, back-uppen en een windows her installatie uitvoeren.

bij mij maakt hij bij de installatie een nieuw map aan: "Windows.old" hier staat ALLES van m'n vorige besturingssysteem in, maar ik weet niet of hij dit ook bij jou zal doen.

Dank je wel voor de snelle antwoorden,
nu is mijn probleem ook ik heb maar 1 pc hier kan dat ook met een laptop denk het niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan