Pc verbeteren!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreeF0cker

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
mijn computer doet het in het algemeen wel goed maar met spellen heb ik toch iets beters nodig nu wil ik graag mn pc verbeteren maar weet niet goed of ik dan een processor moet halen of dat het aan de videokaart ligt of iets anders.

mijn specificaties staan bij het plaatje,
ik weet niet of je nog iets meer nodig hebt om te weten?
dan hoor ik het.

hier is ook nog een systeem overzicht van pc wizard:
<<< Systeemoverzicht >>>
> Moederbord : Packard Bell WMCP78M
> Chipset : nVidia nForce 720a
> Processor : AMD Athlon II X2 215 @ 2700MHz
> Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
> Videokaart : NVIDIA GeForce 9200
> Harde Schijf : Western Digital WD50 00AAKS-22V1A SCSI Disk Device (500GB)
> Monitor Type : LG Electronics M198WA - 19 inches
> Netwerkkaart : Nvidia MCP77 Ethernet
> Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (64-bit)
> DirectX : Versie 11.00
> Windows Performance Index : 4.4 AAN 7.9

bvd

Bijlagen

• Naamloos23456789.png
    Naamloos23456789.png
    61,8 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dit nuttige informatie voor jou is maar ik heb laatst een goed systeempje gekocht en werkt heel fijn.

Ik kocht hem 4 maanden geleden voor ongeveer 500 euro, waaschijnlijk dat je hem nu goedkoper kan krijgen.

Apparaat type Product
Grafische kaart (PCIe) Club 3D CGNX-XT55036ZI
Processor AMD Phenom II X4 955
Voeding Procase CRS-C2045
Muis Sweex Mouse USB
Behuizing Sharkoon Vaya
Case-fan Aerocool Shark Fan 12cm Black Edition
Toetsenbord Sweex Multimedia Keyboard
Moederbord MSI 760GM-P23 (FX)
Harddisks (SATA) Seagate ST3750528ASr
Geheugen Mushkin 8 GB DDR3-1333 Kit

Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik heb je topic verplaatst van processor/koeling ---> aankoop nieuw systeem/upgraden.

Succes met je vraag.

Moet sowieso een nieuwe videokaart in, daarom ook een nieuwe voeding. Nieuwe CPU kan ook geen kwaad. Dit laatste is niet echt nodig maar wel aan te raden. Welke games wil je spelen?

spellen zoals skyrim, mw2/3 en need for speed. maar oke een nieuwe videokaart en nieuwe voeding enige sugesties?
en nieuwe cpu waar zorgt die precies voor?

Naja, met een X2 215 valt nog wel wat te doen, maar hij is al vrij verouderd. De CPU zorgt voor de algemene snelheid van de PC.

En dan nog je budget? Deze moet als je een CPU wilt natuurlijk hoger zijn dan zonder CPU. Wat is trouwens het typenummer van je Packerd Bell?

packard bell imedia s3210, en ja iets van 100/200 euro, geen idee wat het moet gaan kosten? en wat een beetje normale prijzen zijn?
wat kan je me zoal adviseren?

alvast bedankt voor de hulp zover

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B404329%5D=1&product%5B479107%5D=1&product%5B406575%5D=1

Hiermee upgrade je naar een extra core, een veel krachtigere voeding en ook een vrij sterke videokaart. De door jou genoemde games moeten hiermee prima speelbaar zijn.

Wat ik wel zou doen is even informeren bij Packerd Bell of de processor (AMD Athlon II X3 460) werkt op het moederbord in je Imedia. Dit zou opzich geen probleem moeten zijn, aangezien ik op Google er al een veel krachtigere CPU in zag zitten, maar misschien is daarvoor een update van de software in je moederbord nodig. (BIOS)

oke bedankt voor de reacties ik denk dat ik hier wel mee verder kan.

als ik nog iets tegenkom met een vraag kan ik dan gewoon een berichtje sturen?

bedankt

betere videokaart halen

hallo,

ik heb een packard bell imedia s3210 en heb een probleem met het draaien van nieuwere spellen zoals skyrim en need for speed.
ik heb al een beetje rondgekeken en het ligt denk ik vooral aan mijn videokaart, heeft iemand suggesties voor een betere en is dat het waard om te doen voor wat ik ervoor over heb: ik heb er zon 100/150 euro voor over. en mijn vraag is dan ook of ik dit er gewoon in kan zetten zonder iets aan de voeding te veranderen? ik ben nogal nieuw in het aanpassen van je pc.

mijn specificaties zijn:
<<< Systeemoverzicht >>>
> Moederbord : Packard Bell WMCP78M
> Chipset : nVidia nForce 720a
> Processor : AMD Athlon II X2 215 @ 2700MHz
> Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
> Videokaart : NVIDIA GeForce 9200
> Harde Schijf : Western Digital WD50 00AAKS-22V1A SCSI Disk Device (500GB)
> Monitor Type : LG Electronics M198WA - 19 inches
> Netwerkkaart : Nvidia MCP77 Ethernet
> Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (64-bit)
> DirectX : Versie 11.00
> Windows Performance Index : 4.4 AAN 7.9

alvast bedankt voor de reactie

Laatst bewerkt:
Hier hebben wij het volgens mij toch al over gehad? Met alleen een videokaart kom je er niet, moet dan ook een nieuwe CPU in.

Inderdaad al over gehad en topics dus maar samengvoegd.
Past prima bij elkaar.
;)

hee, sorry ben niet zo handig op dit forum nog en kon mijn oude berichten niet terug vinden.
maar nu ik dat heb gevonden heb ik ook weer kunnen zien wat je me toen had voorgeschreven.
hiervoor nog bedankt, maar dit vind ik een beetje hoog kan ik dit ook gewoon zo doen? :http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?verwijder=404329

of heb ik die processor wel echt nodig?

Laatst bewerkt:
en heb je enige ervaring met deze site?
als ik dit zou gaan bestellen dat het wel allemaal gewoon binnenkomt

Als bewoner van mijn geboorteplaats hoef je geen sorry te zeggen.
Nee hoor..hoeft eigenlijk niemand die zijn vraag niet meer vinden kon.:D

Succes met je vraag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan