PC verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Ik ben een pc aan t repareren voor een kennis.

T probleem is namelijk dat de pc wel aan gaat maar geen beeld krijgt. De ventilatoren blijven gewoon alleen draaien.

Nu heb ik de pc daar opgehaald en bij mij neergezet. En bij mij gaat ie gewoon aan. Ik heb em toen nagekeken maar niets gevonden. Ja dat als ik soms bij hun de netwerkkabel uit de pc haal dat ie t wel doet.

Kan er door een kabel bv internet of usb kabel t zo zijn dat de pc niet meer wil starten????

Zet de computer eens in je eigen netwerk, wanneer je hetzelfde probleem krijgt, dan weet je dat het aan de netwerkkkaart ligt.

Hallo

Gezien de summiere foutbeschrijving , het eerst meest v/d handliggende .....

P.c. op beide locaties geaard??

Peter

Zet de computer eens in je eigen netwerk, wanneer je hetzelfde probleem krijgt, dan weet je dat het aan de netwerkkkaart ligt.

Heb je dit al geprobeerd?

Nee maar dat is t probleem niet denk ik.

Waar ik aan denk is dat na veel al gebruik van de pc hij t vooral niet doet.

Dat zou dan kunnen zijn dat de processor misschien niet meer goed is.

Nu heb ik wat anders.

Het is een msi bord. Nu krijg ik 4 rode lichtjes wat betekent dat de processor niet goed is of niet goed geinstalleerd. Heb nu een nieuwe erin gedaan maar houd ik nog steeds die 4 rode lampjes en wat nu??

Dat dacht ik dus ook dus heb ik die ook al vervangen want dit probleem had ik eerst met een asus moederbord en nu ook weer met die msi.

heb je de laatste drivers voor het mobo? en het bios is die ook up to date?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan