PC versnellen: HOE?

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Hoe kan ik mijn PC versnellen?
Samengestelde PC./ Windows XP home edition

Franky

Versnellen: op de trein zetten?
Versnellen met de zwaartekracht?

Uit welke onderdelen bestaat die samengestelde PC.
Wat wil je ermee gaan doen
Wat is je budget

Ron

Welke delen? Welk budget?

Welke delen? floppy drive, 2 x disc-drive, C-schijf, Windowx XP Home Ediotn, ca. 8 jaar oud.
Budget? 200,00

8 Jaar oud; zou ik geen cent meer aan uitgeven. Floppy en disk drives en c-schijf kan je niets aan versnellen. Geheugen is niet meer te koop of idioot duur. Enige wat nog bruikbaar is, is misschien de kast. Wat er in zit heeft 8 jaar trouw dienst gedaan maar is gewoon op.

Ron

PC is op?

Hoi,

Mijn PC zit bommetje vol. Ik denk dat ik een hoop zou kunnen verwijderen OF verplaatsen naar een externe harde schijf.
Hoe te handelen?

Franky:rolleyes:

Externe harde schijf kopen. Aansluiten en bestanden verplaatsen die je wilt houden. Daarna je OS opnieuw instaleren met het formateren van je harde schijf. Je hebt dan weer een schone PC die sneller werkt. Je andere programma's moet je dan ook opnieuw instaleren. Nu sparen voor een nieuwe PC. Huidige PC 8 jaar oud. Die is dus wel aan vervanging toe, gezien de ontwikkelingen van de laatste 8 jaar.

Voor je gaat formateren en windows installeren moet je wel ervoor zorgen dat je de juiste drivers hebt!
Wat ook al zou kunnen helpen is ccleaner laten lopen; ruimt een hoop overbodige rommel op.

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan