pc vertraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
yo, ik had even geleden problemen met mij printer zadat ik alles moet uitprinten op de pc van mijn vader. Wanneer ik wou printen bleef de computer hangen. Ik kan niets meer doen ( muis beweegde niet, zelfs crl alt del werkte niet) maar wanneer de printer gedaan had met printen ging alles weer normaal. Mijn vader zegt dat die computer altijd blijft hangen als je iets wil afprinten maar ik vind dit toch niet normaal. Weet iemand hoe dit zou kunnen komen. de pc heeft een pentium mmx 200 processor (traag dus, maar vroeger printe hij normaal) en de printer is een hp deskjet 560c ( antiek)

Is normaal hoor. Volgens mij wordt de taak de hoogste prioriteit gegeven op dat moment. (andere programma's ''schuiven'' naar de achtergrond) Dit kost dus de nodige capaciteit en bij oudere pc's kan alles ondertussen sloom werken.

Traag systeem bij printen.

Bekend probleem (maar daardoor niet minder irritant)

Ik moet soms 1 minuut wachten tot er eindelijk geluid uit mijn printer komt.

Mvg.

ik heb de prioriteit iets lager gezet, naar het minimum. nu duurt het wel wat langer voor hij begint met printen maar nu blijkft hij toch "redelijk" stabiel tijdens het printen. bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan