pc vertraagt

• Onderwerp starter Onderwerp starter pieta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pieta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
Mijn systeem, 4 jaar oud, pentium II, start normaal op. Na enige tijd, ca. 1 uur vertraagt de pc, cursor wordt onbestuurbaar en programma's reageren nauwelijks meer.
Wat kan de oorzaak zijn?

Mogelijk ook de temperatuur van de processor, als de comp nog niet is open geweest in 4 jaar dan kan er wel een stoflaagje aan de ventilator hangen. Of de ventilator zou stuk kunnen zijn.

Groetjes

het kan ook nog zijn dat je geheugen vol loopt. Misschien heb je een boel progjes wat je laat opstarten tijden het booten van de pc. Deze even checken. Anders inderdaad een keer defragmenteren. Werkt dit niet dan zou je alles eens opnieuw kunnen installen.
Dus Win helemaal opnieuw installen.

het kan ook nog zijn dat je geheugen vol loopt. Misschien heb je een boel progjes wat je laat opstarten tijden het booten van de pc. Deze even checken. Anders inderdaad een keer defragmenteren. Werkt dit niet dan zou je alles eens opnieuw kunnen installen.

ja daarom vroeg ik ook of die ooit in de 4 jaar geformateerd heeft. en je kan misschien ook rambooster downloaden die schoond je geheugen op als het onder een bepaalde limiet komt staat wel op download.com

temperatuur processor

waar / hoe kan ik de temperatuur van de processor achterhalen, zowel tijdens het opstarten als na enige tijd van werken?

pieta

als er temparatuur sensor op je moederbord zit met speedfan is dat niet zo dan moet je temparatuur sensor kopen

Weet je welk moederbord je hebt?

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan