pc vervangen door laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

adavandijk

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2012
Mijn zus heeft mij gevraagd om voor haar een goede laptop uit te zoeken die haar desktop pc kan vervangen. Nu ben ik deze aanbieding tegen gekomen en mijn vraag aan jullie is, Deze laptop is 4 maanden oud. waarom nu alweer in de verkoop voor deze prijs? Er zit nog garantie op tot aug, 2015

Dell Latitude E6320
Speciale prijs: € 419,00 incl. BTW

Is er bij jullie iets bekend van problemen. Meestal is het zo als het te mooi is om waar te zijn is het ook niet waar. maar dit is een bedrijf die deze laptop verkoopt

Specificaties

Merk Dell
Model Latitude E6320
Processor i3
Processor Speed 2.1GHz
Werkgeheugen 4GB (4096MB) DDR3
Besturingssysteem Windows 7 (nieuwe installatie)
Windows licentie Ja, Windows 7 PRO
Hard Disc 320GB
Mediadrive DVDRW
Videokaart INTEL HD GRAPHICS
Soundkaart High Definition
HDMI Ja mini
Scherm 13.3 in TFT active matrix
Netwerk WiFi, WWAN (3G)
Draadloos netwerk Ja
Bluetooth ja
USB 1 x USB
Kleur Zwart/Zilver
Meegeleverd Adapter & netsnoer
Resolutie 1366 x 768 ( HD )
Aansluiting e-Sata, mini HDMI, VGA
Extra Ingebouwde Webcam
Accu In goede staat
Cardreader SD
Status product Zakelijk 4 maanden gebruikt, in zeer goede staat.
Garantie Fabrieksgarantie tot augustus 2015. Nieuwprijs momenteel 1265 euro

Laatst bewerkt:
Waar ben je van plan de laptop te gaan kopen? Het ziet er wel mooi uit, en wat betreft de specificaties geen probleem. Prima laptop hoor! Heb hem thuis ook staan, nergens problemen mee.
Laat wel even weten bij welk bedrijf je wil gaan kopen, sommige bedrijfjes zijn inderdaad nep, maar grote kans dat je gewoon een goede dealer hebt hoor!

Als u zo veel mogelijk PC voor zo min mogelijk geld wilt moet u eerst kijken of u wel een laptop nodig heeft, want laptops zijn duurder dan desktop PC's en gaan minder lang mee dan een desktop PC. Als u mobiel bent of zeer klein behuisd is een laptop de juiste keus, maar is dan niet het geval dan bent u altijd beter en goedkoper uit met een desktop PC. Een ander groot voordeel van een desktop PC boven een laptop is is dat een desktop PC minder snel kapot gaat dan een laptop en als er iets kapot gaat dan is dan bijna altijd eenvoudig te vervangen in een desktop PC en bij een laptop meestal niet.

nieuwprijs 1200 voor die laptop? alleen omdat die erg klein is. qua specs heb je voor hetzelfde geld een nieuwe. OM te weten of het een goed idee is zou ik sowieso even kijken wat je vervangt en wat de eisen zijn.

Een pc gaat idd langer mee maar ze verhuisd naar een kleine woning vandaar de omschakeling naar laptop. Hij staat te koop bij laptops4all ? Ziet er gerenomeerd uit. Hij is bedoeld als thuis laptop. Niet veel eisen. Als er maar veel opslag opzit, wifi, office evt. Heb zelf een dell inspiron en ben zeer tevreden over de service van dell. Allen de batterij is wel duur maar ik neem aan dat dat bij iedere laptop het geval is. Maar 13.3 is dat veel kleiner dan de 15 inch. Die heb ik nl zelf. Mijn zus is al op leeftijd zou 13.3 dan te klein worden?.

Als je bijvoorbeeld naar dit kijkt:

http://tweakers.net/pricewatch/347605/acer-travelmate-p253-m-32344g32mnks/specificaties/

zie je dat daar ook een i3 inzit, met 320GB harddisk en 4GB werkgeheugen, nieuw, voor exact dezelfde prijs. Nu is Acer geen "Dell" qua service, maar 3x de prijs voor hetzelfde?

Als je het budget hebt zou ik wat meer geld uittrekken en een nieuwe, grotere laptop, kopen. Als dit het budget is, is het geen slechte deal, maar houdt wel rekening met het wat kleinere formaat.

Als je bijvoorbeeld naar dit kijkt:

http://tweakers.net/pricewatch/347605/acer-travelmate-p253-m-32344g32mnks/specificaties/

zie je dat daar ook een i3 inzit, met 320GB harddisk en 4GB werkgeheugen, nieuw, voor exact dezelfde prijs. Nu is Acer geen "Dell" qua service, maar 3x de prijs voor hetzelfde?

Als je het budget hebt zou ik wat meer geld uittrekken en een nieuwe, grotere laptop, kopen. Als dit het budget is, is het geen slechte deal, maar houdt wel rekening met het wat kleinere formaat.

Bedankt voor de reactie. Ik kijk nog even verder. Heb een budget van € 700,00

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan