Pc verwijderd van zelf een programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tgokhan91

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
162
Goede dag mensen,

Sinds kort verwijderd mijn pc van zelf de programma Newsleecher.
Nu vindt ik dat nogal irriterend, dat programma gebruik ik gewoon vol op.
Telkens moet ik het opnieuw installeren, standaard installeer in een andere partitie, Nu dacht ik van misschien is het probleem opgelost als ik het c schijf installeer maar niet dus probleem is er nog steeds. de register is op fouten gecontroleerd en gedefragmenteerd. Maar geen fouten of fragmentatie. Alle schijven zijn op fouten en op fragmentatie gecontroleerd maar geen resultaat.
Nu denk ik als redmiddel dat me Firewall ermee bemoeid...
Ik heb lopen zoeken maar heb niks erin gevonden dat Norton mee iets te maken heeft , Pc is ook op Virusen/Spyware getest maar de pc is verder schoon!

Ik gebruik Norton Internet Security 2012 Met Windows 7 Home Premium

Alvast Bedankt.
 
Een computer verwijdert niet zo maar iets vanzelf. Daar moet een reden voor zijn.
 
Een firewall verwijderd geen software, die blokkeert alleen in en uitgaande poorten.
Ik vermoed dat NIS newsleecher ziet als een virus. Kijk eens in de logboeken/quarentaine van NIS.
 
Een firewall verwijderd geen software, die blokkeert alleen in en uitgaande poorten.
Ik vermoed dat NIS newsleecher ziet als een virus. Kijk eens in de logboeken/quarentaine van NIS.

Heb ik al gedaan. Als hij newsleecher als bedreiging zag had ik het in de gaten gehad. Newsleecher staat in de uitzondering lijst al sinds ik NIS gebruik.

zal het misschien aan de versie liggen? ik gebruik versie 4.0 ,de nieuwe versie wil ik liever niet gebruiken omdat die nog in beta is... Maar goed ik zal eens de nieuwe versie erop gooien kijken wat me pc gaat doen. ik heb op logboeken gekeken maar niets wat me wakker schut ,paar foutmeldingen maar die had al tijden, de fouten zijn niet afkomstig van Newsleecher. ,heel vreemd. Ik heb eens opgelet de programma wordt na 4 dagen verwijderd na de installatie. en geen dag later of eerder.
Mja dit is nogal ***** als me pc steeds dat prog weg gooit, en op Grabbit ben ik niet zo verliefd op... Ik heb nog NewsBin in de kast liggen anders doe ik dat prog erop. liever niet maar goed.
@Krolin dat weet ik, maar ik kan maar geen reden bedenken die een programma verwijderd van me pc.

Anyway bedankt voor je hulp. @Jackall & Krolin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan