pc verzwaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
ik heb een laptop hp compaq 6720s
en zou die graag verzwaren en krachtiger maken zodat die alles aankan

zou er mij iemand kunnen helpen hoe ik daar aan begin want heb er geen verstand van

hartelijk dank

ik heb een laptop hp compaq 6720s
en zou die graag verzwaren en krachtiger maken zodat die alles aankan

zou er mij iemand kunnen helpen hoe ik daar aan begin want heb er geen verstand van

hartelijk dank

Wat wil je er mee gaan doen en welk budget heb je?

gwn dat die wat sneller werkt en dat die de recente nieuwe games kan spelen

Kan niet helaas, enige wat je kunt doen is wat ram bijplaatsen misschien, maar de nieuwste games spelen gaat NOOIT lukken

Hoeveel valt er nou te 'verzwaren' aan een laptop .
RAM erbij en daar blijft het wel bij of niet?

ik was iets te laat :P

en met een nieuwe laptop lukt dat ook niet ? hoe komt dat misschien ?

Omdat zo'n laptop niet gemaakt en bedoeld is om te gamen

heel spijtig maar goed

kan je me dan vertellen hoe ik eraan begin aan onze andere pc geen laptop
want die draait nieuwe spellen ook niet , start op zwart scherm en niets meer
ja een rapportverzending ...

is een windows xp home edition van fujitsu siemens

kan je me daarvan vertellen wat ik precies moet doen en wat kopen en waar op letten

hartelijk dank

begin nou eens met vertellen wat je precies wilt (alleen games?) en vooral... wat is je budget. Je kan een pc bouwen van 400 tot 4000 euro.... prestaties van het ding lopen natuurlijk gelijk op met de prijs. Als je er maar genoeg geld voor over hebt, kan alles.

Reken voor een "echte" game-pc op minimaal € 1.700,- Kijk maar eens hier: Kijk maar eens hier: http://www.hardware.info/nl-NL/pcadvice/bpufaZthag/viewconfig/
Dan heb je een pc met alles erop en eraan. Met krachtige processor, genoeg geheugen en een echte goede videokaart met monitor.

Heb je minder te besteden - en voor € 500 minder dan kan je nog steeds een hele leuke pc samenstellen hoor - dan zal je concessies moeten doen. Je kan gemakkelijk flink besparen op bijvoorbeeld een monitor, muis en speakersysteem. Je kan het beste van het beste uitzoeken, maar dat kost ook wat.

Laatst bewerkt:
hetgene dat ik wil is dat men pc gewoon de nieuwe recente spellen kan spelen zoals fifa 10

het is een fujitsu siemens scaleo L hoop dat jullie er info over weten want ik weet er bijna niets van :'(

Dat is weer een echt onzin voorstel natuurlijk, pppfff

Oh... verklaar u nader? Ik geef alleen maar een voorbeeldje, puur voor het idee, omdat onze vraagsteller duidelijk clueless is over wat hij wil en wat zoiets zou kosten. Ik zeg daarmee helemaal niet "dit moet je kopen".
Je kan er natuurlijk van maken wat je wilt... maar linksom of rechtsom... voor een "echte" game-pc moet je spaarvarken eraan geloven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan