pc via HDMI op tv aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Kan wel witte hdmi kabels vinden maar geen hdmi-dvi in wit

Anders krijg je er weer een verloop tussen.

Modag

Ik gebruik hem liever met verloopje ertussen... ik weet dat dat het signaal misschien niet ten goede komt.
Maar dan heb ik gewoon een HDMI kabel, en kan ik de kabel blijven gebruiken mocht ik ooit een videokaart krijgen met HDMI (of gewoon ergens anders, waar wellicht ook geen DVI op zit).

Ik heb, bij deze, de splitter, een 3,5 mm jack kabel en een vergulde hdmi kabel aangeschaft en via iDeal betaald bij kabeltje.com (stomme naam :rolleyes:)
Hartstikke bedankt voor de hulp tot nu toe, en ik zal nog wel even laten weten of de kabels voldoen. :thumb: :thumb: :thumb:

Hopelijk heb ik geen hulp nodig om het gedoe met 2 beeldschermen door te krijgen :)

Hoi,

Dat zou ik ook niet doen met een verloopje maar omdat je witte kabel wou denk ik meld het even,en niets te danken hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken.:thumb:

Modag

Heb ze nu een weekje of wat in gebruik, bevalt allemaal helemaal prima :)

Het was even wat gedoe om AVCHD normaal af te spelen, maar dat lag meer aan daemontools dan aan de kabels ;)
Loopt super en ziet er fantastisch uit.
En natuurlijk belangrijk: duidelijk de goedkoopste, maar ook wel de beste oplossing!

Nogmaals bedankt, en wellicht tot ziens! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan