Pc vindt geen enkele update, ook niet in geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

electrictears

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
6
goedendag, ben nieuw hier.
Heb mij ingeschreven omdat ik zware problemen heb met mijn pc.

Ik moet mijn pc updaten, maar als ik op 'updates zoeken' klik , krijg ik een foutmelding dat er niet naar updates kan worden gezocht

'WindowsUpdate_80070490'

als ik dan op ondersteuning klik, krijg ik een lijst met dingen die ik kan doen, maar die niets uithalen.
Mijn reeds geïnstaleerde updates zijn allemaal weg, de geschiedenis is leeg.
Er staat dat mijn laatste updates in april 2009 werden geïnstaleerd.
Zat ook een heel eind zonder anti-virus software, heb er nu 1 maar mijn pc blijft problemen ondervinden.
Mijn internet valt regelmatig stil.
Ik surf gwn op facebook fzo en dan blokkeert mijn scherm en krijg ik een melding dat internet explorer opnieuw wordt opgestart, wat zeer vervelend is.
Heb ook te kampe met trackingcookies en pop-ups de laatste tijd.
ik had ook pc tools/recovery gebruikt en die meldde dat ik 100-en problemen had, maar kheb het niet aangekocht om de problemen op te lossen, omda ik denk dat ze dat gwn zeggen terwijl het niet zoveel is.
Is er mss een soort betrouwbaar programma die mijn pc volledig kan herstellen, of iemand die me kan zeggen wat ik kan doen?
Sry als de lijst een beetje lang is
Dankje
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo eens lees, heb je een behoorlijk aantal besmettingen opgelopen.
Zou met niets verbazen als alleen een compleet nieuwe en schone installatie afdoende zou zijn.
 
Als ik het zo eens lees, heb je een behoorlijk aantal besmettingen opgelopen.
Zou met niets verbazen als alleen een compleet nieuwe en schone installatie afdoende zou zijn.

alles verwijderen en opnieuw installeren??
Maar dan ben ik alles kwijt?
 
Je zou eerst kunnen proberen een backup te maken van je belangrijke bestanden, muziek, foto's, documenten etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan