pc volledig formatteren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
heb mij onlangs een nieuwe pc gekocht en heb vandaag alle oude bestanden van die oude pc die ik nodig vond op een externe HDD gezet....

nu wil ik graag weten hoe ik alles van die oude pc af kan krijgen...alvorens hem weg te gooien, want hij gaat echt SUPERtraag, er valt niks meer mee aan te vangen...

ik zou niet willen dat er iemand misbruik zou kunnen maken van enige gegevens die op m'n pc nog zouden staan...

format C: ?? en hoe gaat dit in z'n werk? en hoe lang duurt dit op een (normale) pc ?

(ik denk) Dat het zeker niet kan. Als je gaat fromateren smijt je Windows er ook af.
Windows staat het ook niet toe om het te fromateren.

Als eens over een her-installatie gedacht?
Maak dan eerst een Back-up!

MVG. Vliegtuigfan!

@Frankwannet:

Haha, net wat sneller :P

Lol, bestaat dat programma?

Lijkt me enig. Lekker mijn vriend plagen met dat programma!

Laatst bewerkt door een moderator:
@ vliegtuigfan :

het is de bedoeling om hem weg te smijten, hij is echt niet meer bruikbaar....

p.S.: wat gebeurt er eigenlijk zoals vliegtuigfan aanhaalt met windows?? kan ik die killdisk zo draaien en dan is alles er af of hoe zit het juist?

Laatst bewerkt:
Oh. Lol.

Nieuwe kopen? als je het waard vind.

Haal er dingen uit, en verkopen :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Mod edit

@vliegtuigfan: Nu gebruik je weer een hele quote.Daarbij kan je als je toch nog iets zeggen wilt ook de knop:bericht aanpassen gebruiken.

Nu ga ik quote weghalen en 2 berichten samenvoegen.

EDIT: 4 berichten samengevoegd.

Laatst bewerkt:
ik heb er geen idee van...

het is een packard bell imedia 5 en nog iets.. ik heb enkel de kast geopend toen ik nieuwe ram heb gestoken...

ik weet zelf niet waar ik het moet zoeken...

is format C: eigenlijk ook geen oplossing? en wat met killdisk en windows zoals in mijn laatste reactie ?

Killdisk kan je op een cd branden en daarvan opstarten.De rest wijst zich dan vanzelf.
Maare veeeeeel gemakkelijker als die toch de hoop opgaat---->Boormachine.Knap iemand die dan nog gegevens eraf krijgt.:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan