PC voor €1100-1200

Status
Niet open voor verdere reacties.

windowsaqw

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2012
Berichten
67
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc aan te schaffen, maar ik heb daar zelf dus niet te veel verstand van. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen :)
Het liefst zou ik een i7 6700k, GTX 970, 16GB DDR4 RAM en een SSD willen hebben. Verder kom ik niet echt :d

Ik heb geen Windows, keyboard, muis of monitor nodig.
 
Hoi windowsaqw

Om een op iemands anders smaak een gaming-PC samen te stellen is zeer moeilijk
bij GamePC.nl heb je een mooie gelegenheid om een budget Gamers-PC samen te stellen, .... zoals bijv ( ik zei bijv. ! :D )... Deze ? -->> KLIK
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik omdat windowsaqw i7 wil dat die Gamers een systeem zou moeten zijn ..:D
 
Laatst bewerkt:
Dag windows wil je futureproof zijn dus zal je nog andere games spelen of juist die.

http://tweakers.net/reviews/4233/3/desktop-best-buy-guide-november-2015-mainstreamgamesysteem.html
misschien is dit iets en is wat goedkoper dan je budget dus kan je geld die je uitspaart houden voor eventuele upgrade van videokaart.

Als je wil overklokken zal je wel een andere configuratie moeten kiezen

dan kan ik nog binnen je budget dit bv aanraden ik kan als je gekozen hebt het in azerty ofzo in een winkelmandje klaarleggen:
http://tweakers.net/reviews/4158/4/desktop-best-buy-guide-september-2015-mainstream-gamesysteem.html

Monteer je zelf je pc of laat je het doen?
 
Laatst bewerkt:
Heb je aan een i5 meer dan voldoende met 8GB ram en ben je van plan om te overclocken?


De "k" is slecht leverbaar.
https://azerty.nl/winkelmandje/wink...831680]=1&product[837549]=1&product[732238]=1

Het werd mij verteld dat ArmA en DayZ zwaar zijn op je CPU, vandaar de i7 en ik was ook van plan om te overclocken ja.
Weet u zeker dat 8 GB RAM genoeg is om ArmA/DayZ en een streamprogramma tegelijk te draaien?

Dag windows wil je futureproof zijn dus zal je nog andere games spelen of juist die.

http://tweakers.net/reviews/4233/3/desktop-best-buy-guide-november-2015-mainstreamgamesysteem.html
misschien is dit iets en is wat goedkoper dan je budget dus kan je geld die je uitspaart houden voor eventuele upgrade van videokaart.

Als je wil overklokken zal je wel een andere configuratie moeten kiezen

dan kan ik nog binnen je budget dit bv aanraden ik kan als je gekozen hebt het in azerty ofzo in een winkelmandje klaarleggen:
http://tweakers.net/reviews/4158/4/desktop-best-buy-guide-september-2015-mainstream-gamesysteem.html

Monteer je zelf je pc of laat je het doen?

Ik ben van plan om hem zelf in elkaar te zetten en te overclocken.
 
Laatst bewerkt:
:) Beste windowsaqw

ALS je gammer bent en je goed editen ( afhankelijk ook wat te editen enz.. ), wil en/ of met tegelijk aantal activiteiten bezig te zijn je zou moeten weten dat bij i7 hoort ook maximuum RAM en 8 is niet voldoende :confused:

Bovendien je nu pas hoor ik dat, systeem over-clocken wil enz..etc..:D
 
Laatst bewerkt:
Voor gamen heb je geen i7 nodig, er zijn geen games die hyperthreading nodig hebben en 8GB is ook meer dan voldoende.
En die mod game is al 3 jaar oud, de originele 5, kan de pc op z'n Jan boerenfluitjes bijbenen.

Of bedoel je met editten renderen?

Met een i7 K en 16Gb red je het niet met dat budget.
 
Voor gamen heb je geen i7 nodig, er zijn geen games die hyperthreading nodig hebben en 8GB is ook meer dan voldoende.
En die mod game is al 3 jaar oud, de originele 5, kan de pc op z'n Jan boerenfluitjes bijbenen.

Of bedoel je met editten renderen?

Met een i7 K en 16Gb red je het niet met dat budget.

Ik denk dat ik toch met uw build ga van Azerty!

Bedankt allemaal voor de hulp :d
 
Maar bovenaan #1 jij hebt verteld dat je geen windows nodig hebt, ...toch ? en nu kies je toch voor W10-home ( en geen pro ? :D ) met tijdelijke promotie prijs van € 105,90 ??

ook kies je nu liever voor € 1.156,00 dan voor € 999,00 .... heb je uiteindelijk eigenschappen van allebei gelezen en vergelijkt ??? :D
daar kan je ook ( maar dan ook op makkelijkere manier ! ) game-PC systeem samenstellen, moederboard en videokaart zijn ze beter enz.etc.

Ik wil echt niet meer hier opscheppen of grootspreken tis toch aan jou wat je kiezen zal, maar bedenk maar even wat je ev. zal verbeteren kunnen met de rest van je geld .
 
Laatst bewerkt:
ga voor windows 8.1 die is op dit moment goedkoper en deze kun je gratis upgraden naar w10.

verder heb je idd geen i7 nodig om games te draaien een i5 zal net zo snel zijn als een i7 het enige echte verschil tussen deze series is hyperthreading
en daar hebben games geen baat bij het kan zelfs tegen werken dus om daar nou 80 euro meer voor te gaan betalen is onnodig duur.
 
Wat @firestorm zegt ^^. Wat je kan overwegen is een Intel Core i7-5820K Boxed met een GTX 960. De game zou vloeiender lopen kwa FPS, alleen de kwaliteit van de graphics minder.
Wel omdat de CPU krachtig genoeg is zou het vloeiender moeten werken op hogere resolutie's. Het opnemen van programma's tegelijkertijd zou je niet eens een verschil van merken en het renderen gaat zeer snel. (Komt omdat je veel meer rekencapiciteit hebt)

Maar die keus is aan jouw, hecht je meer aan graphics of een vloeiende speelstijl? Voor mij persoonlijk het tweede. Daarnaast als voordeel heb je dat je de pc beter allround kan gebruiken, hij zou algemeen veel sneller zijn + je kan zo een tweede GTX 960 bij prikken. Voorderest zou ik gewoon lekker Windows 10 pakken in plaats van upgraden, krijg je alleen maar gedoe mee Windows kennende. Als het lukt een 500GB SSD en uiteraard 16GB ram, zit je de komende jaren goed ;-)
 
Laatst bewerkt:
Is vast wel ergens een actie bij een opticien.

:D Denk ik ook omdat slechts Azerty optie gekeken word of is ....:D terwijl andere opties misschien beter zijn ze ..

:confused: Maar bemoeien wij ze hierover niet TE-veel ? uiteindelijk windowsaqw moet zelf dat beslissen ..... toch ??
 
Laatst bewerkt:
Je hebt echt een bril nodig.......en het komt ook niet echt over, te egocentrisch vermoed ik.

En dat tettert maar door, waarom?
 
:d Aaach nee nee ben toch niet zo, zoals over bril ideetje drager ..
 
Neem een i5, i7 inderdaad niet nemen. Je kan ook beter amd r9 390 nemen ipl. van gtx 970. Neem ook een goede voeding van rond de 450-500W van een goed merk. Je kan ook even op tweakers.net kijken voor pc best buy guide van november!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan