Pc voor alleen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen27

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2011
Goedenavond allemaal,

Wij hebben een vraag.
In onze zaak hangen camera's. De beelden zijn via internet constant te bekijken, nu willen wij graag thuis constant het beeld bekijken en daarom een extra pc aanschaffen.

De pc willen we plaatsen in een klein kastje en daarboven dan het scherm waar constant de camera's te bekijken zijn. We hebben dus alleen internet nodig op deze computer en verder niks.

Welke pc zouden jullie aanschaffen? Liefst zo klein mogelijk. Het scherm moet hoeft ook niet groot te zijn.
Een ipad hebben we ook maar gebruiken we voor andere doeleinden.

Bedankt voor de tips.

Groet, Ellen

Bedankt voor uw reactie, deze kennen we inderdaad maar we hebben liever alleen een scherm, kan dit ook?
We hebben twee kleine kinderen thuis en die gaan uiteraard op alle knopjes van een laptop drukken...

Ja dat gaat met die goed lukken,er zit niet zo'n uitgebreide videokaart in maar die camerabeelden zijn niet zo zwaar dus dat word geen probleem.

Die cameras zijn toch ip-cams waarvan het beeld in de browser bekeken kunnen worden?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, ik heb geen idee wat voor camera's het zijn.
Het zijn bedrade camera's die zijn gekoppeld aan een recorder (neemt alleen op bij beweging).
Je kan er dan voor kiezen om aan de recorder nog een scherm te hangen maar hij kan ook aan je browser.
Ik kan ook op iphone naar beelden kijken dus ik denk ook wel op die pc, toch?

Nogmaals dannk!

ja dat zijn ipcameras....ze kunnen ook op die pc bekeken worden dan

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan