PC voor gaming/multimedia. rond de1200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2012
Berichten
2
Dag iedereen,

Eind november wil ik een nieuwe PC/laptop kopen, maar ik weet niet zo heel goed hoe alles in elkaar zit. Ik heb zelf al wel wat research gedaan naar bepaalde onderdelen, maar ik zou toch graag nog de meningen van mensen willen horen die er meer verstand hebben dan ik. Op Azerty heb ik geprobeerd een nieuwe computer samen te stellen met de kennis die ik heb: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B458155%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B476182%5D=1&product%5B496906%5D=1&product%5B485488%5D=1&product%5B517499%5D=1&product%5B386489%5D=1&product%5B311210%5D=1&product%5B477517%5D=1

Alleen is dit net iets duurder dan ik eigenlijk wil, dus ik vroeg me af of iemand me hiermee kon helpen. Als de kwaliteit er op acheruit gaat, ben ik wel bereid die 110 euro extra te betalen.

Hier nog het lijstje:

Budget - 1200 euro, liever iets lager.
Doel - Gamen, werkstukken maken voor school etc. als het zou kunnen ook nog videobewerking erbij :)
Omgeving - Het liefst een stille pc.
Assemblage - Maakt me niet uit, ik ken wel mensen die het voor me in elkaar kunnen zetten.

Besturingssysteem
- Omdat ik het pas eind november koop, Windows 8, maar als voorbeeld is Windows 7 ook ok.
Opties / randapparatuur - Ik heb nog een apart budget voor een monitor. De rest heb ik al.

Ik heb nog 2 vraagjes:
In januari wil ik nog een extra scherm erbij hebben, heeft dit veel invloed op een nieuwe PC?
En is de Macbook Pro i7 13" nog wel aan te raden?

Groetjes,

Xio
 
Laatst bewerkt:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...494697]=1&product[519165]=1&product[451540]=1

Goede amd processor perfect voor videobewerking (renderen)
ook zal hij bf3 met 70 fps aan moeten kunnen (ultra)
verder erg goede pc je kan later altijd nog een 2e videokaart nemen\
veel mensen raden intel aan maar ik heb zelf een fx8150 en ik kan niet blijer zijn!
Verder kan je ook wachten tot volgende maand dan komt er een nieuwe (wel duurdere) fx versie genaamd piledriver

mvg laurens
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem! ik raad die pc heel erg aan
natuurlijk kan je hem zelf nog veranderen!
zelf ben ik erg tevree met mijn 7870 en fx8150
als je die pc goed vind dan graag even vraag op opgelost zetten!
verder heb ik er geen besturingsysteem bij je kan windows 7 (op een stoute manier) installeeren maar je kan ook wachten tot windows 8 aangezien die maar volgens geruchten 40 euro word
je kan natuurlijk tot die tijd ook even w8 beta er op zetten
zelf raad ik dat eerste aan :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan