PC voor mijn vader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonnenwald

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2004
hallo, wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar informaties over een computer thuis voor mijn vader. Hij is 72 en wil in het internet, en mailen en bridge en een golfspel. Wat voor een system heb ik nodig. alvast bedankt

tsja dat ligt eraan hoeveel geld je er aan uit wilt geven. om te internetten of te bridgen heb je niet zoveel nodig. ik weet niet wat het golfspel vraagt van een pc,maar daar zou je je een beetje aan vast kunnen houden.
Er zijn tegen woordig genoeg budget pc's te koop die voor de meeste handelingen snel genoeg zijn.
wil je echt gamen of bijvoorbeeld gebruik maken van videobewerking of een flight simulator dan vraagt dat veel meer van een pc.
Ik zou gewoon eens in de bladen kijken en langs de computerzaken gaan om eens rond te kijken.
Heb je nou zelf genoeg verstand van pc's dan zou je ook een 2e hands kunnen kopen, dit bespaart een hoop geld alleen zul je wel zelf moeten zorgen dat alles ok is.
Succes met je keuze.
groeten rene
:D

Laatst bewerkt:
Daar is gelukkig niet veel voor nodig. Als ik jou was zou ik kijken voor een 2de hands pc'tje. pentium II met 64 Mb en 4 Mb videokaartje is genoeg. Als je vader gaat internetten via de telefoonlijn moet er een modem in zitten en als hij adsl of kabel neemt, een netwerkaart en/of usb poort. Bij elkaar zou ik daarvoor niet meer dan €200,- uitgeven inclusief monitor, toetsenbord, muis, geluidskaart, boxen etc. gr. erik.

net te laat dus:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan