PC voor vriend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JuanG

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
Hallo helpmijers,

Een vriend bij mij in de klas wil graag een pc dit zijn de eisen:

Stilte: vrij belangrijk maar ook niet al te belangrijk.
Budget: Volgens hem was het zo'n 750 euro max.800
Besturingssysteem erop: Ja weet nog niet welke.
Wat hij er mee wil: 60% Gamen. en 40% Internetten, msnen, en schooldingen noem het maar op het gebruikelijke.

Wat voor games: Ik weet niet of het lukt voor dat bedrag maar als het kan een pc die GTA 4 aankan lukt dat niet haal gewoon het hogst mogelijk eruit.

Muis enz: Ja muis , toetsenbord, beeldscherm, en boxjes en monitor.

Dit was het:p

Kan hij zelf assembleren of is dat niet aan de orde ?
Wil hij er twee beeldschermen bij zie ik ? of bedoel je met Monitor en beeldscherm iets anders?

sorry van die monitor en beeldscherm , had niet door dat ik het 2 x had staan , ik bedoelde maar 1 beelscherm.
Zelf assembleren kan hij niet en zijn ouders willen hem gewoon in mekaar hebben als ie word opgehaald of gebracht dus wel geassembleerd!

Hij had ook al een pc op het oog ik kan er zelf niet veel info over vinden eerlijk gezegt: Acer aspire M5201 die wou hij misschien kopen ik weet nog niet voor welke prijs:confused:

Ik weet niet goed hoe het werkt en wat het is. Maar op de dell website kun je zelf je pc samenstellen.

Ik heb zelf een pc samengesteld op een computersite en ik kwam om 800 euro. Heb 21 inch breedbeeld en kan GTA 4 op High spelen.. dus inprincipe zou het kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan