pc vraagt gkhg.exe"

Status
Niet open voor verdere reacties.

svends

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Hallo,

Ik had een virus dat intussen verwijderd is, maar het heeft zijn sporen nagelaten.
Mijn pc geeft nu voortdurend volgende mededeling:
*Kan gkhg".exe niet vinden. Dit programma is vereist om bestanden met de extensie Toepassing te vinden.
Locatie van gkhg".exe: (en dan biedt hij een zoekbalk aan om op de pc te zoeken naar dit bestand, wat uiteraard niet lukt).
Dit hindert, omdat:
-deze mededeling ALTIJD op mijn desktop staat.
-ik hierdoor niets kan downloaden
-niet in mijn instellingen kan
-niet in Outlook Express raak
Ik kan wel in Word en Internet.

Wie helpt me?? Ikword er stapelgek van.
Alvast heel erg bedankt!

Welk virus was het en hoe heb je het verwijderd?

Oei, helaas weet ik dat niet meer.
En hoe het verwijderd is herinner ik me ook niet meer. Je zal me wel een oen vinden, maar het is intussen al bijna een half jaar geleden, en ik kreeg toen heel wat verschillende virussen, vandaar dat ik me het niet precies herinner.

Weet je zeker dat je geen typefoutje hebt gemaakt? Want over gkhg".exe is merkwaardigerwijs niets te vinden.

Ga naar start, uitvoeren, typ in: ''regedit''
Ga vervolgens in het linker ''menu'' naar ''deze computer'' en klik daarop. Vervolgens bestand en exporteren. Deze zet je in mijn documenten of zowiets dergelijks. Vervolgens klik je weer op deze computer, vervolgens <ctrl> <f> en toets is: gkhg".exe (of hoe het bestand ook hete) Vervolgens verwijder je alles wat je tegenkomt met gkhg''.exe (met f3 kun je hem naar de voglende laten zoeken) ALs je klaar bent pc opnieuw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan