PC weigert op te starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blue Wolf

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2002
Hallo,

Sinds vandaag weigert mijn pc op te starten. Ik heb gister gewoon nog normaal gecomputerd, vandaag wil ik 'm aanzetten, lijkt 'ie niet verder dan het opstartscherm te komen.

Zodra ik 'm aanzet krijg ik eerst het bekende zwarte scherm met witte letters waarbij je uit verschillende opstartmodes zoals veilig modes en normaal opstarten kunt kiezen.

Ik heb al deze opties al eens geprobeerd, maar tevergeefs. Ik krijg het opstartscherm van XP te zien met het blauwe balkje and verder komt de computer niet.
Zelfs opstarten vanaf CD lukt niet meer; hij komt niet verder dan "Druk op een toets als u de computer vanaf CD-rom wilt opstarten..."

Is er een manier om dit probleem op te lossen? :confused:

In ieder geval bedankt!

Groetjes,
Valery

heb je losse vga kaart of /en onboard??
en het kan je voeding zijn die te zwak is of wat mankeert

Stomme vraag, maar zit je pc aangesloten op een verdeeldoos? Het kan zijn dat je verdeeldoos de hoeveelheid stroom niet aan kan om je pc op te kunnen starten:confused:

Hee,

Dankjewel voor jullie reacties. :)

vga is niet onboard
en de pc zit inderdaad aangesloten op een verdeeldoos. Dit is echter wel altijd zo geweest..

Greets

Heb je toevallig meer apparaten op je verdeeldoos aangesloten of heb je je voeding vervangen?

Alleen de pc staat aangesloten op de verdeeldoos.:confused:

En nee, de voeding is niet vervangen.

Het blijkt dus aan de harde schijf te liggen. :(

Heb nu een ander probleem nadat ik 'm aangesloten heb op een andere pc als 2e schijf, maar ik denk dat ik dit maar even in een nieuw topic zet in het subject "Harddisk". :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan