pc welk besturing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
dag beste ik heb een oude pc gekregen ik ken het wel heb vroeger ook zo een gehad maar weet niet welk het is het is nog een dos programma waar je zelf je menu kunt maken
wie weet hoe ik zoek welke versie het is?

greetz lefty999

Neem aan dat hij wil weten welke versie dos er op zit nou als je gewoon de letters "ver"intoetst en op enter drukt zal je op het scherm de actuele dos versie zien verschijnen

groetjes pslijper

Geplaatst door pslijper
Neem aan dat hij wil weten welke versie dos er op zit nou als je gewoon de letters "ver"intoetst en op enter drukt zal je op het scherm de actuele dos versie zien verschijnen

groetjes pslijper

het is version 5.0 maar het is zo een soort oude windows denk ik maar dan al verre weg van de oudste windows dien ik ken nt

als het dos is is het geen win lol.
zie je geen opstart logo of zo en als er wel win op staat,
is het vast win 3.11 die toen nog op diskettes stond :P

Ik weet welke je bedoeld maar kom er zelf niet op nee. Het is een soort Console achtig iets en je komt menu's en dereglijke zelf aanmaken.

Geplaatst door rkwebdesign
Ik weet welke je bedoeld maar kom er zelf niet op nee. Het is een soort Console achtig iets en je komt menu's en dereglijke zelf aanmaken.

jip jij hebt het zo dat je van die oranje menu's hebt

weet jij er nog veel va hoe dat werkde of waar ergens nog zo een cususke ligt?

haha, formatteer gewoon die boel en zet windows 3.11 erop, ik heb ze nog liggen op disketjes hier :D

Ik had zo'n menuutje onder dos met 3dmenu:

http://www.filelibrary.com:8080/cgi-bin/freedownload/DOS/h/54/3d-menu.zip

attachment.php

Laatst bewerkt:
Geplaatst door joram
haha, formatteer gewoon die boel en zet windows 3.11 erop, ik heb ze nog liggen op disketjes hier :D

kun je me die eens lenen? en wil je eens een screenshot van windows 3.11 eens posten

Geplaatst door joram

mijn win3.11 is moderner ik heb hem op cd !!

Geplaatst door jackass

mijn win3.11 is moderner ik heb hem op cd !!

jha maar ik heb geen cd-rom lezer he ;)

en weet iemand hoe dat onderprogje dan heet wat ik er dan nu op heb staan of hoe het ongeveer werkde welk bestand ik die menu's kan maken?

lefty, je vindt me op MSN hé als je het wil ;)
Screenshots heb ik niet, want ik gebruik die zooi niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan