gompie1304
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Mijn zoon heeft na wat gecomputerd te hebben, zijn beeldscherm uitgezet. Toen hij later weer verder wilde, schakelde hij zijn beeldscherm weer aan, maar bleef hij zwart beeld houden. Hij heeft zijn PC (PC A) toen een tijd uitgezet en later weer aan, maar hij startte niet meer op. Wel draaien de koelers en brandt er een lampje op zijn moederbord.
Ik vermoedde dat het aan zijn HD lag. Ik heb die eruit gehaald en in mijn computer (PC B) gezet. Daar kreeg ik hem ook niet aan de praat. Vervolgens heb ik de HD van mijn PC (B) in de PC (A) van mijn zoon gezet. Ook toen startte hij niet op. Toen kwam ik er niet meer uit. Ik heb de HD van PC B vervolgens weer in PC B teruggezet en tot mijn verbazing doet die het nu ook niet meer. Wie heeft tips?
Ik vermoedde dat het aan zijn HD lag. Ik heb die eruit gehaald en in mijn computer (PC B) gezet. Daar kreeg ik hem ook niet aan de praat. Vervolgens heb ik de HD van mijn PC (B) in de PC (A) van mijn zoon gezet. Ook toen startte hij niet op. Toen kwam ik er niet meer uit. Ik heb de HD van PC B vervolgens weer in PC B teruggezet en tot mijn verbazing doet die het nu ook niet meer. Wie heeft tips?