PC werkt niet meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meh

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Beste leden,

Ik heb een nog oude Dell pc liggen, deze was een tijd geleden stuk gegaan waarna we hem naar de Helpdesk hebben gebracht op 't werk. Deze heren vertelde dat het aan het geheugen lag. Nou had ik eventjes geleden een nieuw geheugenkaart gekocht en deze vervangen en ja hoor de pc werkte weer....... eventjes.:(

Maar nu het probleem:
Als ik de pc opstart krijg ik geen scherm alleen een piep gevolgd door nog 2 pieps(wat snellere).
Wat kan het probleem zijn? Voeding is getest werkt, Geheugen is vervangen, Harde schijf ook vervangen. Dus ja...? Ik kom er niet meer uit.

Alvast bedankt,
Meh.

Piepjes bij het opstarten zijn 9 van de 10 keer de geheugen modules. Weet je zeker dat je ze er goed in gedaan hebt en dat het de goed type's zijn?

succes:thumb:

Piepjes bij het opstarten zijn 9 van de 10 keer de geheugen modules. Weet je zeker dat je ze er goed in gedaan hebt en dat het de goed type's zijn?

succes:thumb:

Ja want toen ik het geheugen vervangen had deed die het gewoon, maar bedankt voor de tip ik zal is wat afspelen met de slots op het moederbord voor de geheugenkaartjes.

Meh

Alle vier de slots gehad en hij vertikt het nog steeds om op te starten.

Zou het wellicht de Grafische kaart kunnen zijn? Zo ja, kan ik de Grafische kaart eruit halen en de pc vervolgens opstarten zonder complicaties?

Of heeft het te maken met de koeler? Dat de pc zichzelf beschermd tegen doorbranding of dergelijke omdat de koeler zijn werk niet doet?

heeft er iemand wellicht wat informatie of ervaring(en) hiermee?

Hartelijk dank alvast,
Meh.

Van mij apart mag dit topic gesloten worden.

Nee het probleem is niet opgelost, maar dat gaat ook niet lukken ben ik bang voor.
Bedankt voor de hulp van diegene die toch met wat suggesties kwamen.

Meh.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan