pc werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdezeeuw1985

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2011
Hallo allemaal.

Ik heb een ontzettend groot probleem. Mijn pc doet het namelijk niet meer. Het gaat om een desktop. Ik heb hem van de week savonds uitgezet en sochtends toen ik hem weer aan wilde zetten zei hij: doe het zelf maar.

Ik draai op windows 7

Je hoort hem wel zoemen en dergelijke. Op de een of andere manier brandt het lampje ook niet wat altijd brand als je hem aan zet.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik kan dus ook geen proggies downloaden want hij doet het gewoon totaal niet meer.

Ik zie niets op het scherm. Heb de kabel naar het scherm ook al vervangen, dit zonder resultaat

Wie o wie kan mij helpen want ik heb mijn pc nodig voor mijn werk.

Op andere fora werd mij verteld dat als de pc niet meer piept dat het iets hardwarematigs is. Ik vrees nu dus voor een kapot moederbord.

Groetjes Jessica:evil:

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Het zou volgens mij ook de voeding kunnen zijn dus dat zijn al twee opties .Pc niet verplaatst of gestoten? Als het laatste het geval is zou ik alle stekkers i de pc eens aandrukken.

En nee heb de pc niet aangestoten of verplaatst.. maar het zou natuurlijk zomaar kunnen. Ik zal het zo even gaan proberen :)

Hoi,
Ja ik zit zomaar even mee te denken voor je hoor als de je de pc open maakt ha even de stekker uit het stopcontact

en trek rubber handschoenen aan!
anders kan je zelf onder stroom komen te staan, of je sloopt je pc (nog meer)

Hey Andreazz jij woont ook in Veenendaal.. :) Ik heb het geprobeerd. Los gemaakt en snoertjes na gekeken. Heb de ventilator schoongemaakt. Deed het even, maar viel weer uit, is weer niks mee te beginnen.

Hoi,

En Veenendaal is niet zo groot:d maar dat hij het weer even deed is op zich goed nieuws.

Hoi,

Ja maar er kan volgens bij wel beter onderzoek gedaan worden misschien bied AndreazZz een oplossing

Het is opgelost.. Mijn man heeft er naar gekeken.... en hij doet het weer :) hij heeft alleen de kap er maar af gehaald en de ventilator schoongemaakt :( dat had ik dus ook al gedaan haha.. Maar ja. In ieder geval bedankt voor jullie tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan