Pc wil mp3-speler niet ontmoeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_djel

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Beste lezer,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik had paar dagen geleden een Freecom Beatman Flash binnen gekregen.
Ik de software geinstalleerd, batterijen in de mp3-speler gestopt en koppelde de usb-kabel in de pc en de mp3-speler.
En ik zette de mp3-speler aan. Toen gaf de pc (XP) het volgende antwoord:'Het USB-apparaat wordt niet herkent.'

Is de USB-kabel kapot en moet ik een nieuwe aanvragen (2 jaar garantie.) Of is er iets anders aan de hand? Ik had mijn webcam uitgeprobeerd en die herkende xp wel.

alvast bedankt

Het overbrengen van de nummers is kinderspel en gaat erg eenvoudig en foutloos! Het is enkel een kwestie van de Beatman Flash aansluiten op je USB poort en de digitale audio manager starten, om vervolgens met een paar muisklikken al je MP3’tjes over te zetten naar de Beatman Flash player.

Dat vond ik.

Kijk es bij Apparatenbeheer. Zie je ook een uitroepteken staan bij USB-controllers?

Welke Windows-versie gebruik je?

Ik gebruik XP (HOME), staat twee keer in mijn verhaal;)
Nee er staan geen uitroep tekens.
In het meest rechtse scherm van digitale audio manager
staat er Off line.

Ik ken et hele programma Audiomanager niet. Ik weet ook nix af van de mp3-speler.

Lijkt me stug dat de USB-kabel stuk is. Wellicht moeten er drivers worden geinstalleerd van je mp3-speler?

XP ziet mijn mp3-speler niet, volgens de handleiding zou als hij hem ziet meteen de wizard voor nieuwe drivers/hardware openen.
Ik vind het maar vreemd

Die USB-poort; is dat een losse kaart of is die geintregeerd op het moederbord? Of zit deze gewoon zelfs in de monitor?
Heb je een merk-pc of een zelfbouw-pc?

Ik heb twee usb-poorten in het moederbord zitten.
De usb-poorten staan in de BIOS ingeschakeld, anders zou mijn pc mijn webcam niet herkend.
Ik heb een 'FUNAI' pc, niet zo bekend merk.

Geplaatst door dj_djel
Ik heb twee usb-poorten in het moederbord zitten.
De usb-poorten staan in de BIOS ingeschakeld, anders zou mijn pc mijn webcam niet herkend.
Ik heb een 'FUNAI' pc, niet zo bekend merk.

Dan lijkt et mij toch aan de mp3-speler te liggen. Als andere aparaten het goed doen op je usb-poorten, dan is dat het probleem niet.

Heb je cht geen cd meegeleverd gekregen met de drivers erop, ondanks men zegt dat Windows hem zelf zou moeten herkennen?

Nee, Op de cd staat alleen de software voor mijn mp3-speler en de gebruiksaanwijzing.

Ik bel maandag wel naar de klanten service.

kijk eerst bij de services van windows xp of "plug and play" wel automatisch opstart.

start/uitvoeren/services.msc

pe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan