pc wil niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

newbcake

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2010
de dag ervoor deed ie het nog wel, maar toen ik hem 's ochtends aan deed ging hij ongeveer 1 sec aan of korter
en gelijk weer uit iemand een idee?

Computer specificaties
AMD Phenom II X3 720 Black Edition /stock cooler
OCZ Fatal1ty 550 Watt
GigaByte GA-MA785GT-UD3H
XFX Radeon™ HD 4870 1.0 GB DDR5
Cooler Master Elite 330 Zwart/Zilver
Samsung SH-S223C
Samsung Spinpoint F1 500 GB
Read more on: : i3D.net Game Forums /hardware/150962-pc-wil-niet-aan.html
GeIL Value 4 GB DDR3 - 1333 MHz / PC3-10660

Kijk eens of je voeding nog heel is.
Misschien de zekering eruit.
Maar is niet zelf te vernieuwen,dus eerst checken.

Is het een desktop?
20 polige stekker?
Kast open en kijken of er een ledje brand.

PS.zit de stekker er goed in?

Laatst bewerkt:
miditower http://www.coolermaster.nl/product.php?product_id=30
en geen idee maar stekkerzit er wel goed in.
er brand geen ledje want hij gaat uit maar als ie aan gaat brand er ook geen ledje, maar toen ik de videocard inplugged van voeding deed ie het wel maar zodra ik de videocard weer connecte met de voeding viel de uit maar zonder videocard had die wel gepiep

Laatst bewerkt:
Videokaart eruit gepiep.
Dan is je kaart defect.
nieuwe kopen,of eerst lenen.

Videokaart eruit gepiep.
Dan is je kaart defect.
nieuwe kopen,of eerst lenen.

Dat slaat he-le-maal nergens op. Eerst begin je over een defecte voeding en dan gooi je het ineens op een kapotte videokaart.
Wat is het nou ??

Gepiep betekent gewoon dat er bepaalde hardware niet goed of helemaal niet functioneert. Hoeft dus NIET je videokaart te zijn.
Grotere kans dat het 1 van je MB-rammetjes is. Haal deze er om en om uit en kijk welke het gepiep en uitslaan veroorzaakt.

Laatst bewerkt:
Dat slaat he-le-maal nergens op. Eerst begin je over een defecte voeding en dan gooi je het ineens op een kapotte videokaart.
Wat is het nou ??

Gepiep betekent gewoon dat er bepaalde hardware niet goed of helemaal niet functioneert. Hoeft dus NIET je videokaart te zijn.
Grotere kans dat het 1 van je MB-rammetjes is. Haal deze er om en om uit en kijk welke het gepiep en uitslaan veroorzaakt.

ok toen ik de rammetjes er uit haalde en 1 erin deed piepte die en toen ik de andere er in deed piepte die ook maar viel niet meer uit moet ik nu ram vervangen?

Nee,dat sloeg nergens op,nee.
Had de rammetjes ook in gedachte,maar toen hij over de videokaart begon,haakte ik in.
Foutje,bedankt.
Ja,kijk voor en ander rammetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan