Ik weet niet 100% zeker of dit euvel is ontstaan bij de overstap naar Windows10, maar ik denk het wel... sindsdien wil mijn PC nl. niet meer in de slaapstand. Op de Aan/Uitknop op de pc wordt helemaal niet gereageerd (terwijl dit wel zo staat ingesteld in energiebeheer), en als ik het via het Windowsmenu doe, gaat hij wel naar slaapstand, maar na 2 seconden start hij weer op. Maar ook als ik de PC uit zet (via het Windows menu), start hij meteen weer op!
Ik heb al vele posts hier en elders gelezen, maar DE tip nog niet kunnen vinden.
Wat ik al gedaan heb:
- BIOS gecheckt of daar iets over wakeup staat.
- Energiebeheer gecheckt, acties staan goed
- In apparaatbeheer hardware gezocht die de pc uit de slaapstand mogen halen. Niets gevonden of staat uit.
Wat kan ik nog doen behalve de stekker er elke keer uittrekken? Mogelijk heb ik in de bios nog iet gemist, daar weet ik niet heel goed de weg...
Help?
Dank alvast,
Saskia
Ik heb al vele posts hier en elders gelezen, maar DE tip nog niet kunnen vinden.
Wat ik al gedaan heb:
- BIOS gecheckt of daar iets over wakeup staat.
- Energiebeheer gecheckt, acties staan goed
- In apparaatbeheer hardware gezocht die de pc uit de slaapstand mogen halen. Niets gevonden of staat uit.
Wat kan ik nog doen behalve de stekker er elke keer uittrekken? Mogelijk heb ik in de bios nog iet gemist, daar weet ik niet heel goed de weg...
Help?
Dank alvast,
Saskia