PC wil niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter G4M3R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
het is niet gelukt. het andere moederbord had een p3 proces. en de p4 van mij paste er niet op vanwege de bridge, ik ben naar mycom geweest en gevraagd maar die wisten ook niet wat er was. Ze keken ook alsof er een ufo was geland dus schijnbaar is dit raar dat het gebeurd:( en dat moet mij weer overkomen

Haal een nieuw bord bij paradigit en als ie t doet is t goed doet ie t nog niet dan kan je m zo terug brengen (ervaring mee :rolleyes: )

lol, ik heb een buurman en die is heel goed met hardware dus ga eerst naar hem toe die heeft vast ook wel nog wat borden etc liggen:) en anders gewoon naar een winkeltje brengen waar ze dat ding (hoop ik) kunnen repareren

het is al opgelost:D ik moest de processor van de bridge afhalen en goed in het socket zetten socket dichtklikken en vervolgens bridge aan de processor vastmaken met koelpasta :rolleyes: :p maar het is eindelijk opgelost

Maar je gaf aan dit allemaal correct te hebben uitgevoerd eerder wat was er dan misgegaan? want zonder koelpasta draait ie ook....

ik had het koelblok niet losgemaakt van de processor maar gelijk met processor en al in het socket gedaan, maar dan valt hij niet goed in de pinnetjes, dus toen had mijn geweldige buurman gewoon losgeweekt (met behulp van een föhn, zoals ik op deze site had gelezen :p :thumb: ) en goed in het socket gedaan door hendeltje omhoog te doen processor erin hendeltje naar beneden en toen deed ie het gewoon. Uiteraard met koelblok :rolleyes: maar het is gelukt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan