Pc wil niet starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperretera

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Ik heb een probleempje met mijn computer en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

telkens als ik mijn Pc opstart krijg ik het balkje van windows laden en als hij hier 30 sec mee bezig is geweest word het scherm zwart en gaat hij opnieuw opstarten. als hij dan opniew opstart gaat hij naar een scherm waar ik 4 keuzes heb.

-windows normaal starten.
-veilige modus starten.
-veilige modus met netwerkmogelijkheden.
-veilige modus met opdrachtenpomp.

als ik voor de 1e kies gaat hij weer opnieuw opstarten en begint heel het gedoe weer opnieuw.

bij de andere 3 keuzes gaat hij gewoon door naar het aanmeld scherm waar al de accounts worden weergegeven plus een account dat er normaal niet staat : administrator.

als ik een van de accounts wil openen staat er:
account opstarten. en as die er 5 sec heeft gestaan staat er meteen weer. account afsuiten en gegevens opslaan.

Kan iemand me hiermee helpen of tips geven hoe ik het eventueel op kan lossen ?:thumb:

groetjes Jasper

re pc wil niet starten

heb je al geprobeerd windows opnieuw te installeren?

Hoe lang heb je dit probleem al? Heb je onlangs iets gewijzigd op/aan je pc? Kun je met het Administrator-account (als bij het installeren van XP voor het account Administrator geen wachtwoord is ingegeven, kun je dat leeg laten) inloggen en dan een Systeemherstel uitvoeren?

bedankt voor de hulp.
ik ben een uur op zoek geweest naar die Cd's van windows recoverie ofzo en nu wekt de pc weer prima.

er stond wel iets van driver cd invoeren maar dat was optioneel geloof ik en dat heb ik dus ook niet gedaan.
kan iemand me vertellen wat dat is en wat je hiermee kan ?:thumb:

laters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan