PC wordt niet opgestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyNEC

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Berichten
8
Goedemorgen,

Ik heb nu al een week of twee een probleem met mijn computer. Het probleem is simpel gezegd dat Windows niet opgestart wordt. Ik heb gisteren een nieuwe harde schijf in laten zetten, want ik dacht dat daar het probleem lag. Gisteravond heb ik Windows geïnstalleerd, maar na (of op het einde tijdens) het installeren gebeurt niet hetgeen dat moet gebeuren (Edit: ik kom nooit verder dan ''Windows zal tijdens deze stap opnieuw opstarten en op een gegeven moment komt de melding in beeld dat de computer wordt voorbereid op het eerste gebruik.''). Hij blijft opnieuw opstarten, zonder dat ie ooit op Windows terecht komt. Nu heb ik al van alles geprobeerd, van alles gelezen en opgezocht, maar ik heb ook niet bijzonder veel verstand van deze problematiek en ik kom er dus nog steeds niet uit. Is er mogelijk iets anders defect? Of moet ik iets instellen voordat ie het doet? Ik ben bijna ten einde raad.:(

Alvast bedankt voor de hulp,

Jeremy.
 
Laatst bewerkt:
probeer eens naar de bios te gaan en de sata aansluitingen als ide op te laten starten. soms mist windows de ahci drivers. ik weet niet zeker of dit hier het geval is maar als het lukt en je kunt je drivers istalleren dan moet je de ahci drivers installeren en in regedit een sleutel veranderen en weer ahci instellen. maar probeer eerst even of het opstarten via IDE modus wel lukt. bij mij stond het in storage configuration.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan