PC wordt steeds trager...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert-Jan K

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Berichten
519
Hoi allemaal,

Ik heb een half jaar geleden een PC in elkaar gezet, maar deze wordt steeds trager... in het begin werkte hij heel erg snel, nu sluit windows niet eens fatsoenlijk meer af...
Mijn systeem bestaat uit:
-Asrock K7S8XE+ mobo
-120Gb Harde schijf (Maxtor) met koeler en 2Mb cache
-256Mb geheugen (infineon of zoiets)
-300 Watt voeding
-AMD Athlon 2400+ CPU
Ik denk dat ik daarmee de belangrijkste onderdelen wel heb gehad...

De geluidskaart van mijn mobo werkte laatst niet meer, dus toen heb ik een sweex 5.1 soundcard gekocht, maar die werkt niet 100% en sinds ik die gekocht heb is mijn pc nog trager geworden (op zich wel logisch, meer hardware...) maar nu sluit hij zelfs windows (98SE) niet meer af... hij zou vanzelf moeten uitspringen, maar hij blijft hangen bij het scherm van "windows is bezig met afsluiten"
Ik heb eraan gedacht meer geheugen toe te voegen, zou dat helpen? Ik ben helemaal blut, dus het liefst heb ik een andere oplossing...

Robert-Jan
I
 
Ik heb geprobeert het de downloaden, maar de link van HijackThis werkt niet...
 
Heb je je computer al gescand met ad-aware en spybots?
 
Ik heb het geprobeert met ad-aware... maar helaas liep deze (ik heb het 3 keer geprobeerd) bij het 12 bestand... Ik krijg een foutmelding van Norton, en daarna gaat hij niet meer verder (virus w32.netsky.B@mm) dit virus zit in nog maar 1 bestand... maarjah... ik krijg het er niet af...

Robert-Jan
 
Hoi,

Ik heb een windows XP cd-rom kunnen lenen... nu is hij weer een stuk sneller ;) Hardstikke bedankt allemaal!!!

Robert-Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan