Mastaglazy
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2009
Hallo helpmij.nl 
ik heb vandaag men nieuwe 21.5 inch Full HD Monitor binnengekregen
!!!
maar nu heb ik een paar vraagjes
er zitten 3 ingangen op, HDMI, DSUB en DVI.
DSUB zit in alle monitoren dat is voor een normaal kabeltje.
maar nu heb ik mijn pc aangesloten op DVI en men xbox 360 op DSUB en kan ik via een knopje op de zijkant van men scherm wisselen tussen die 2
maar nu had ik voor de grap even half-life 2 op de pc en op de 360 aangezet en kwam ik erachter dat de xbox 360 versie erig wazig is, en die pc versie super scherp :O
Komt dit omdat ik men pc in DVI heb? is dat scherper ofzo?
en wat is DVI eigenlijk? ik heb gehoort dat het goed is maar ik zie als ik mijn pc zelf in DVI of DSUB heb geen verschil...
en nu men andere vraag.
kan ik HDMI gebruiken met men xbox 360? er zit een hdmi ingang op men monitor en kan ik hdmi ook gebruiken op men pc?
Alvast bedankt
- Klaas :thumb:

ik heb vandaag men nieuwe 21.5 inch Full HD Monitor binnengekregen

maar nu heb ik een paar vraagjes

er zitten 3 ingangen op, HDMI, DSUB en DVI.
DSUB zit in alle monitoren dat is voor een normaal kabeltje.
maar nu heb ik mijn pc aangesloten op DVI en men xbox 360 op DSUB en kan ik via een knopje op de zijkant van men scherm wisselen tussen die 2

maar nu had ik voor de grap even half-life 2 op de pc en op de 360 aangezet en kwam ik erachter dat de xbox 360 versie erig wazig is, en die pc versie super scherp :O
Komt dit omdat ik men pc in DVI heb? is dat scherper ofzo?
en wat is DVI eigenlijk? ik heb gehoort dat het goed is maar ik zie als ik mijn pc zelf in DVI of DSUB heb geen verschil...
en nu men andere vraag.
kan ik HDMI gebruiken met men xbox 360? er zit een hdmi ingang op men monitor en kan ik hdmi ook gebruiken op men pc?
Alvast bedankt