Pc Zeer onstabiel met opstarten (p5k, q6600,4x1gb 800mhz)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ben ik eindelijk weer,
sorry voor de erg late reactie heb tijdje zonder internet gezeten,
Over het vaslopen in windows, dit doet hij heel soms vlak na het opstarten, anders nooit, ( heel soms is 1x per 2 weken ofzo ) Hmm die methode was ik al een beetje aan het proberen, maar zelfs met 1x1 gb geil 800 mhz, 8800GT en 1 hdd doet hij dit nog...
Maar wil het feit dat hij wanneer windows eenmaal goed draait niet vastloopt zeggen dat het NIET de voeding is ??

edit, Over usb gesproken, ik heb de g15 en g5 van logitech ( toetsenbord en muis , wel met kabel ) + ik probeer windows 7 te installeren vannuit usb..
Ga proberen alle usb er uit te halen,

Edit2: usb toetsenbord en muis eruit....hij gaat zo de install in -_____-
daar had ik het echt nooit gezocht, ik moet nog ff aankijken of het probleem opgelost blijft maar iig HEEL erg bedankt hiervoor, het was in ieder geval 1 factor van het probleem...

M.v.g rob

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,
Ik heb dus xp x64 geinstalleerd en dit draait perfect, echter ging de windows 7 installatie niet, maar dat probeerde ik dus vanuit usb, als ik vanavond thuiskom ( ben nu op stage ) zal ik ff proberen om windows 7 vanaf dvd te installeren, dit zou als het goed is gewoon moeten lukken, ga ik in ieder geval vannuit, nu mijn vraag is er een manier om toch mijn toetsenbord te blijven gebruiken, aangezien het een best duur bordje was, (ik d8 zelf aan instellingen in bios ofzo ?) of zelfs eventueel pas aansluiten na het opstarten ?

M.v.g Rob

Dát was één van de redenen dat ik je mijn biosplaatjes ter beschikking stelde, want mogelijk heb je de usb instellingen na assemblage niet correct ingesteld. (Maar ja, dat halve jaar he...................)

Hmm ja dat half jaar xD
dat is mij ook een raadsel maarja, hij loopt nog steeds stabiel,ik probeer nog wel het een en ander uit te zoeke met die usb instellingen,mocht het niet lukke jammerdan :P Ik ben tevreden over hoe hij het nu doet dus, ik zet hem op opgelost :)
Echt heel erg bedankt voor al de moeite en hulp!

M.v.g Rob Aben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan