Pc ziet harde schijf soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Muurhond

Zit een risico aanvast he? Daarnaast is het de vraag of dit daadwerkelijk iets oplost. (denk zelf van niet)

Zo ja welk risico?
Hij heeft gisteren de hele boel nog geformatteerd schrijft Zpidey.

Geplaatst door Flipull
Ik heb ook een IBM HDD (verplicht van school moeten kopen :mad: ), maar zit nu met het probleem van die IBM tool, ik heb geen FDD :p

Iemand tip? want om Win2K in VMware te installen, heb ik ook geen zin in.

Lijkt mij nieuwe topic....(???)

Geplaatst door LEONEHONDA

Zo is het ook in dit geval.Ik heb het progje gemaild,laat even weten of je het hebt ontvangen,en ook gaarne of het heeft geholpen.

Groet van Leo.

ik heb hem ontvangen (bedankt!)
ik laat het horen als het werkt.

Zpidey

En muurhond, je hoeft niet bezorgt te zijn hoor ;) het is alleen maar mooi meegenomen als die hardeschijf ooit weer normaal gaat doen.. veel slechter dan dit kan het niet worden.. dus het boeit me niet als hij helemaal niks meer doet naar dat low formatten.

clear?

okeee

Zpidey

Geplaatst door Zpidey
En muurhond, je hoeft niet bezorgt te zijn hoor ;) het is alleen maar mooi meegenomen als die hardeschijf ooit weer normaal gaat doen.. veel slechter dan dit kan het niet worden.. dus het boeit me niet als hij helemaal niks meer doet naar dat low formatten.

clear?

okeee

Zpidey

Wel als je geen garantie meer hebt.

garantie?! hoelang garantie zit er op die schijfen? (hij is 2jaar oud)

Zpidey

Geplaatst door Zpidey
garantie?! hoelang garantie zit er op die schijfen? (hij is 2jaar oud)

Zpidey

Moet je ff op je bon zien. Ik weet niet wat het gemiddeld aan garantie is.

Maar zonder garantie is et link als et misgaat, omdat je dan een nieuwe HD kan kopen. En ook als je garantie hebt en je voert een low-level format uit en stuurt de hd weer terug in de hoop je poen terug te vangen. Vaak kan je hiernaar schudden, omdat ze heus wel kunnen zien dat je een low level format hebt gedaan. Dat soort problemen valt dus buiten de garantie.

anyway die diskette wil niet booten, dus het hele lowformat feestje gaat niet door. lijkt mij 'n prima reden om es ff lekker geld uit te geve aan een nieuwe veel te grote hardeschijf! :D

thnx everybody! :thumb:

Zpidey

Geplaatst door Zpidey
anyway die diskette wil niet booten, dus het hele lowformat feestje gaat niet door. lijkt mij 'n prima reden om es ff lekker geld uit te geve aan een nieuwe veel te grote hardeschijf! :D

Zpidey

Niet IBM. :evil:

Geplaatst door Zpidey

Zpidey

Je moet Floppy natuurlijk wel ff als first boot sequence in je bios zetten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan