PC zit steeds een tijdje vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

DieLange78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Ik heb een vreemd probleem.

Sinds vandaag loopt mijn PC heel vaak vast.
Het vreemde is dat de muis-aanwijzer gewoon blijft bewegen.
Ook kan ik via ctrl-alt-delete de taskmanager openen, maar daar binnen kan ik weer niks aanklikken.
Alle applicaties zitten vast, ik kan klikken wat ik wil, maar er gebeurt niks.
Ook ALT-TAB werkt niet.

Soms schiet de boel opeens los na een paar minuten, en zie ik in sneltreinvaart alle gebeurtenissen van de laatste 5 minuten langskomen.
Soms is er na een kwartier nog niks gebeurt en moet ik de boel herstarten.
Wat dan ook weer vreemd is, is dat ik met de aan/uit knop moet herstarten, maar dat ie daar wel netjes op reageerd. Hij sluit dus netjes de programma's af die open staan en sluit dan af.
En dit terwijl ik er zelf helemaal niks mee kan doen... Rara hoe kan dat??

Het enige dat ik heb gedaan is Pinnacle 10 geinstalleerd. Maar dat heb ik inmiddels verwijderd (ook uit het register) maar er is niets veranderd. Heeft iemand een idee?

Groeten,
Jeroen

misschien iets teveel uit het register verwijderd?optie is systeem herstel naar de tijd dat je
pinnacle 10 heb geinstaleerd. succes.

Dat wilde ik inderdaad doen, alleen heb ik systeemherstel uit staan (ooit uitgezet, weet niet meer waarom)... :(
Het probleem speelde trouwens al voordat ik in het register ben geweest.

misschien iets teveel uit het register verwijderd?optie is systeem herstel naar de tijd dat je
pinnacle 10 heb geinstaleerd. succes.

Laatst bewerkt:
Denk dat er iets op de achtergrond, alle recourses aan het snoepen is.

Start eens op in veilige modus, en laat Ccleaner, RegscrubXP en NTRegopt, er eens op los, gewoon via Google allemaal op te halen, ook Hijackthis kan iets zeggen, over de mee opstartende progjes.

Oke, zal ik eens proberen.
Vreemde is trouwens ook, dat het CPU gebruik gewoon laag blijft....

Denk dat er iets op de achtergrond, alle recourses aan het snoepen is.

Start eens op in veilige modus, en laat Ccleaner, RegscrubXP en NTRegopt, er eens op los, gewoon via Google allemaal op te halen, ook Hijackthis kan iets zeggen, over de mee opstartende progjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan