PC zo langzaam dat het meer dan een half uur duurt om mailbox te openen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert-Jan K

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met een computer... Hij is enorm traag. Vooral op internet... Ik heb gescant op spyware, de virusscanner deed er langer dan 6 uur over, dus daarmee heb ik het na een tijdje opgegeven. De computer is redelijk modern... AMD Atholon 2000+, op een Asrock K7S8X. 256Mb geheugen en 60Gb harde schijf... Het systeem draait onder windows XP Professional... Heeft iemand enig idee hoe het komt dat het systeem zo traag is?

Robert-Jan

sorry... die topics gaan over twee verschillende pc's... de ene is van mijn vader, en de andere staat gewoon bij mij op mijn kamer... ik heb die langzame al gecontroleerd met spybot én adaware, maar die vinden ondertussen geen spam meer... ik heb geprobeert e-mail te openen via zonnet (van mijn vader) wanadoo (van mijn moeder) en hotmail (van mijzelf) maar het werkt allemaal niet... het gaat gewoon te langzaam, na een half uur heb ik het opgegeven...

Welke programma's worden allemaal opgestart?
Benader es msconfig via start--> uitvoeren.

Hijackthis log al geplaatst in de daarvoor bestemde sectie?

//OFFTopic , Een Bekenaar!!! Heb er 14 jaar gewoond en voetbal nog steeds bij Beek Vooruit 8;)

een bekenaar etc
Jaja... Haagse Beemden is ook niet ver weg! Ik heb de computer nu niet bij de hand, maar hij is 2 weken geleden helemaal geformateerd, en daarna is er dus weer opnieuw windows opgezet... maar ik zal kijken wat er weg kan!

een bekenaar etc
Jaja... Haagse Beemden is ook niet ver weg!

Ik heb de computer nu niet bij de hand, maar hij is 2 weken geleden helemaal geformateerd, en daarna is er dus weer opnieuw windows opgezet... maar ik zal kijken wat er weg kan!

Bedankt! het is grotendeels gelukt... die log was niet meer nodig, heb gewoon Kazaa gedeinstalleerd, en vervolgens met ad-aware gescant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan