Pc zo traaaag...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Beste mensen!

Ik draai nu Winodws 7 64-Bit en ik heb vorige week dus ee schone installatie gedaan en mijn pc start heel traag op. Ik weet zeker dat hij veel sneller kan, want dat was ie ook eerst wel.

Hij is nu ongeveer 1 minuut bezig of net iets langer, en ik weet zeker dat hij binnen 45 sec start klaar kan zijn. Maar op een één of andere manier doet hij dat niet meer.

En ik heb nog maar iets van 5 programma's geinstalleerd dus dat valt ook nog wel mee, nu zullen jullie vast wel denken 1 minuut maarja als het korter kan?!

attachment.php

Vraag maar raak!

Danku!

En ohja die 64-bit kan ie makkelijk trekken want dat had ik eerst ook.

Zou je wat meer informatie willen geven over je computer?
En ben je beetje vertrouwd met het register?

hee,, me vader heeft dat ook. hij heeft windows 7 opnieuw geinstalleerd, en alles is weer oke:)

Opnieuw installeren is pas de laatste optie en de ts had al aangegeven pas opnieuw Windows er opgezet te hebben

Oke eerste link(Je hoeft niet alles er van te volgen)
speed-up-windows-7-ultimate-guide-to.html

Code:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop]
"MenuShowDelay"="150"
"AutoEndTasks"="1"
"WaitToKillAppTimeout"="4000"
"HungAppTimeout"="1000"
"AutoEndTasks"="1"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control]
"WaitToKillAppTimeout"="4000"

Dit is het begin er komt nog meer

Laatst bewerkt:
Dit is er uit gekomen:

Je hebt al een virusscanner (AVG) geïnstalleerd. Dit soort software vertraagt het opstarten behoorlijk.

Ik heb twee computers met Windows 7 64 bits en beiden doen er langer over dan 1 minuut om op te starten. Ik heb de indruk dat Windows 7 32 bits sneller opstart, omdat er aanzienlijk minder services actief zijn.

Je hebt al een virusscanner (AVG) geïnstalleerd. Dit soort software vertraagt het opstarten behoorlijk.

Ik heb twee computers met Windows 7 64 bits en beiden doen er langer over dan 1 minuut om op te starten. Ik heb de indruk dat Windows 7 32 bits sneller opstart, omdat er aanzienlijk minder services actief zijn.

Ja maar om virussen op te lopen is ook geen optie ;)
En je kan nog beter AVG gebruikt dan Norton of iets dergelijks(Mijn mening)

64bit is ook meer bedoeld voor de systemen die meer dan 3 gig in zijn computer heeft.

ik denk niet dat je daar nog veel gaat afkrijgen hoogstens een 10 sec denk ik
ik vond ook dat mijn pc traag was maar heb dit een beetje verholpen door in windows programmas en bestanden zoeken (je zal dit balkje wel kennen hoop ik)
msconfig in te typen en dan moet je noormaal een popup krijgen
als je dit wil doen laat me dan eerst iets weten of mss kunnen andere leden je hier mee helpen
MVG ladyke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan