pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
260
Hallo ik heb net een nieuwe pc gekocht.
en nu heb ik een probleem ik heb een anti radeon 9200 se en als ik een spel ga doen en dan begin dan loop het vast wat nu het is al ge insteleert
 
Als je xp gebruikt dan kun je een systeemherstel uitvoeren.
Of je kunt het spel via software weer verwijderen.
 
Kijk even naar de systeem vereisten van het spel (staat op de doos). Of laat hier even je nw. PC zien en de naam v/h spel.
 
ik heb een AMD ATLON 2600+ 512 ddr 128 mb 120 GB 8 mb RMP ati radeon 9200 se asus nog iets maar deze pc is heel goed ik snapie niet dat het niet doet alles is goed mischien stekker niet goed maar ik denk het niet is
help me help me
 
Laatst bewerkt:
heb je de laatse DirectX versie en je videokaart drivers geupdate?
 
ja 9.0 van fifa 2004 had ik meteen geinsteleert.
als ik dus 2004 op start dan kan ik alles maar als ik de wed ga spelen dan loopt het vast ook op 480 bij 6 nog iets dus er is iets mis maar wat
 
??? [...] ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:D Volgens mij is je toetsenboord gewoon stuk als je vraagteken knopje zo lang blijft hangen. ( edit je post even want ik moest 3 meter naar rechts scrollen om dit bericht te kunnen plaatsen ) :mad:

Maarja de laatste DirectX versie is 9.0b

En is het spel wel origineel van de CD of komt het van het Internet want dan kan je download corrupt geweest zijn
 
ee het is niet org maar als ik dus fifa 2004 op start dan doet alles maar als ik een wedstrijd ga spelen danloopt het vast
 
Waarschijnljk een mislukte kopie :(
 
nee kan niet waarom als ik een ander spel wil doen dan loopt het het ook vast dus ik denk dat ik weer naar winkel moet gaan
 
Hallo,

Ik heb naar de pc gekeken en nu is gebleken dat de audiodrivers niet waren geinstalleerd.

Alles loopt nu naar wens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan