pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik start mijn pc op ,krijg een zwart scherm met linksboven in het geheugen dat oploopt van 0 tot 2048. En vervolgens de mededeling van your system configuration has changed since your last boot.Addition of a hard drive.etc. or loss of power to the real time clock has occured. Dan is het de bedoeling dat je op F1 drukt,maar er gebeurt helemaal niets. Het reargeert niet.Meestal kan ik het wel oplossen met F10 set-up,maar ook dit reargeert niet. Wie kan mij hierin helpen

Waarschijnlijk heb je een USB toetsenbord.
Wanneer je PS2 aansluiting(en) hebt kun je daar een PS2 toetsenbord op aansluiten en dan zal het wel werken.
Wanneer het werkt kun je in je BIOS iets aanpassen (USB legacy) waardoor je USB toetsenbord voortaan wel werkt voordat Windows is opgestrat.

Groeten Marcel

Bedankt vvor je hulp. Het probleem is al opgelost. Mijn zoon is autistisch en heeft de ps2 stekker in de verkeerde aansluiting gedaan. Hij kan namelijk ook de pc niet normaal afsluiten,maar zet hem uit via de stekkerdoos,vandaar dat ik hem weleens opnieuw op moet starten. Dat lukt ook wel,maar vandaag had hij de stekkers verwisselt. Mijn dank is dus weer groot en ik wens je een prettige dag verder. Groetjes Theo

Fijn dat de oplossing zo simpel was eigenlijk.
Succes verder

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan